ik staar in de leegte. wachtend, waarop weet ik eigenlijk niet. het is de pijn die me te zwak maakt om helder te kunnen denken. waarom lig ik hier? de stilte om me veranderd in een ontzettende herrie van auto's en mensen die lopen te schreeuwen. " ze is wakker!" roept een vrouw met een microfoon, die mijn kant op komt lopen. ze hurkt naast me neer. " wat is je naam?" al snel staan er overal camera's en journalisten om me heen. waar in hemelsnaam ben ik? als ik probeer op te staan schiet een pijnscheut door mijn rug. " aan de kant mensen!" een man in een zwart pak kroelt tussen de menigde door. achter hem loopt een man ik zie wazig, waardoor ik niet kan zien wie het is." Gaat het met je?" zegt een zachte mannelijke stem. meteen verdwijnd de pijn. " ja het gaat" lieg ik. ik voel een hand op mijn hoofd. het doet pijn. de man in het zwart tilt me op enzet me in een auto. ik hoor buiten nog wat praten en alle camera's staan om de auto heen. met veel moeite probeert de man in het zwart de menigde tegen te houden. terwijl de andere jongen instapt. de man stapt zelf ook in de auto en we rijden weg. ik leg mijn hoofd op een schouder van iemand die naast me zit en val in slaap.

Reageer (2)

  • mystics

    Heey lieverd!(l)
    ik ga verder met mijn idee verhaal!! :P
    gheehe, !
    xxx(l) Emely

    1 decennium geleden
  • Greenlight

    Snel verder hij is echt mooi! en je verteld het spannend door de meeste dingen nog niet te vertellen xD
    xx Demi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen