Foto bij 023 - Zayn Javadd Malik

Ik zat rustig in de kantine mijn geschiedenisboek door te bladeren voor de toets die we het volgende lesuur hadden, toen Harry, Louis, Liam en Niall naast me neerploften.
"Hey guys," mompelde ik afwezig, terwijl ik las over de uitvindingen die van Leeuwenhoek en Pythagoras hadden gedaan.
"Why didn't you tell us?" vroeg Harry ineens. Verward keek ik hem aan.
"Tell you what?"
"Idiot. About you and Beverly! Why didn't you tell us you are a couple?" roept Harry bijna uit. "Shhh!" siste ik, terwijl ik half over de tafel sprong en mijn hand op zijn mond legde. "How do you know about that?" fluisterde ik hees.
"Hmmf," stootte Harry uit. Ik haalde mijn hand voor zijn mond weg en keek hem aan.
"Haven't you heard? Everybody knows about it! I heard the class talk about it at the lockers," antwoordde hij. Liam en Niall knikten driftig ter bevestiging. Ik plantte mijn ellebogen op de tafel en legde mijn gezicht in mijn handen.
"That's not good. That is so not good," mompelde ik meer tegen mezelf dan tegen iemand anders. Toen ik mijn hoofd ophief, keken de jongens me raar aan. Maar voordat ze iets konden vragen, stond ik op en rende half door de gangen naar het gymlokaal, waar de coach van het voetbalteam als het goed is was. Ik keek voorzichtig om de hoek van het gymlokaal. Gelukkig was het leeg, op de coach na. Aarzelend stapte ik naar binnen. Dit was de enige manier waarop Beverly en ik samen konden zijn zonder dat een van ons gepest zou worden.
"Ehm... coach? Can I talk to you for a moment, please?" Het kwam nogal aarzelend uit mijn mond, dus om dat goed te maken rechtte ik mijn rug en ging vastberaden rechtop staan.
"Sure, Zayn, what's up?" vroeg hij vriendelijk. Ik haalde diep adem en toen stroomde het mijn mond uit.
"I want to join the team," zei ik. De coach keek me even schattend aan, en knikte toen zijn hoofd.
"Okay, make sure you're at the football field behind the school tomorrow, then I can see what your football skills are so far." Ik knikte dankbaar en liep de gymzaal weer uit. En nu maar hopen dat ik toe zou worden gelaten bij het team, dan zou alles goed komen.

Reageer (3)

  • Appelvlap

    Ben echt super blij dat je weer een stukje hebt geschreven

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    zayn is egt een schatje dat hij voor beverly in het team gaat (H)
    snellverdah <3

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super geschreven (H)!!
    echt zooo lief dat Zayn speciaal voor haar in het voetbalteam gaat (H)!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen