Foto bij 6  Wat er toen gebeurde...

I'm So Sorry dat het zo lang duurde, hopelijk houden jullie je abo want ik ga echt gewoon verder! Dit is trouwens even een kort tussenhoofdstukje anders komen er niet zoveel hoofdstukjes ;)

Jammer denkt Sarah Sofia McCupater als de jongens uitgezongen zijn. Ze had best nog wel meer willen horen.
,,Saartje...'' Fluistert haar vader naast haar.
,,Ja pap, wat is er?'' Fluistert ze terug.
,,We hebben nog een verassing voor je...''
''Willem, WIllem?!,'' Sarah's moeder trekt aan zijn arm. ',Je moet weer op hoor schat!''
,,Ow,'' Schrikt haar man. '', Sorry!'' Roept hij en haast zich het podium op.
,,Nou....Ehm....,'' Sarah's vader gaat even met zijn hand door zijn haar. ,,Oja, Dit was een geweldig optreden van One Direction! Laten we het bruidspaar eerst naar buiten gaan.''
Louis en Alissa lopen hand in hand naar de uitgang en de mensen klappen. Daarna loopt de familie McCupater en de familie van Alissa naar de uitgang en dan volgt de rest.
Ze stappen in de auto en rijden naar dezelfde plek waar Sarah gister ook was voor de voorbereiding, de plek waar ze Kurt ook weer zag en het feest gehouden wordt.
,,Pap, wat was dat nou toen je me net iets toefluisterde?'' Vraagt Sarah nieuwsgierig.
,,Wat bedoe...Oja, One Direction komt ook naar het feest.''
Sarah kan het wel uitschreeuwen. ,,Nee, Echt Waar?!'' Ja natuurlijk anders zou hij het niet zeggen, hij weet dat Sarah een grote fan is van One Direction en hij zou het heus niet zomaar verzinnen.
Haar vader fluitert iets tegen zijn vrouw maar Sarah kan het nauwelijks verstaan.
,,Ik vind het niks......One Direction....Harry is een Styles he!''
,,Willem.....Ik ook niet....Louis...Gepraat...Hij wil er niks te maken....ruzie...''
Wat? Hoort Sarah dat nou goed? Wat is er met een ruzie en familie Styles en...nee toch, maar ze heeft het echt wel goed verstaan?!

So, What you think? xoxox

Reageer (1)

  • Semantiek

    oeww spannuuund snel veddahhh

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen