Foto bij Chapter 17

Pov; Katherine 'Kath' Raven

‘Kat, wordt wakker, Sam is weg’ verbaasd kijk ik naar mijn mobiel. Ik ken het nummer niet, maar de stem wel. ‘Dean, waarom heb je mijn nummer?!’ roep ik half slapend uit. Ik onderdruk een gaap en kom omhoog van het bed. Even kijk ik naar het bed van Carly en zie dat het leeg is. Zal wel, die is misschien in de badkamer, of een stukje lopen. ‘Sam, is weg en de Impala, ik weet zeker dat ze naar het huis zijn’ ik krab me op mijn hoofd en hoor de deur naast me open gaan. Snel sta ik op en pak de deur klink vast. ‘als je de deur niet open doet, trap ik hem in!’ roept Dean. Ik gaap weer en wacht tot ik hoor dat hij weg loopt om een aanloop te nemen. Net voor hij de deur kan raken doe ik hem open. Dean valt naar binnen en ik hurk bij hem neer. ‘misschien had je net minder moeten drinken, dat je niet eens overeind kan blijven staan’ zeg ik met een lachje. Hij komt overeind en bekijkt me. ‘Hotpants?’ vraagt hij als hij naar mijn broek kijkt. Ik sta op en bied hem mijn hand aan. ‘je het slaapt lekker’ mompel ik. Ik ga op het bed zitten en merk nu opeens dat Carly ’s tas mist. Snel loop ik naar de badkamer en zie iets liggen. Het is een briefje. Carly had ooit de gewoonte opgelopen om een briefje in de badkamer te leggen als ze op jacht ging en ik het niet mocht weten. Het is een blanco briefje maar ik weet genoeg. Snel pak ik een vest uit mijn tas en een broek. ‘Ik weet zeker dat het jouw broertjes zijn schuld is!’ roep ik boos, naar Dean. Hij duwt de deur boos open. ‘Sammy zou dat nooit…’ ik draai me naar Dean om en doe mijn broek dicht. ‘ik zweer je, als je niet nu die deur dicht doet val ik je aan.’ Dean negeert me. ‘Sammy zou dat nooit doen!. Het ligt aan jouw vriendin’ snel trek ik mijn vest aan en loop langs Dean. ‘je moet wat aardiger zijn, want ik heb de auto’ ik hou mijn sleutels omhoog en pak met de andere hand pak ik mijn tas. We moesten opschieten, voordat er wat met Carly en Sam zou gebeuren.

Een gil doet me snel de Mustang weg zetten. Ik pak mijn tas uit de auto en ren naar het huis toe. Dean trapt de deur in en dan sta ik oog in oog met Mordechai Murdock. Snel schiet ik. ‘Carly! Waar ben je?’ roep ik uit. Ik moet haar vinden. Hoe moet ik bobby anders onderogen komen. ‘Carly!’ gil ik uit. Dean en ik blijven bij elkaar. We door zoeken het huis tot we bij een deur blijven staan. ‘hier moeten ze zijn’ zeg ik zacht. Ik voelde de angst in mijn borst. Zo meteen zou ze het niet hebben overleefd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen