Dream 43.
Ik begon wat nuchter te worden en keek naar Jake die aan het ijsberen was in de kamer. "Wat ben je nou aan het ijsberen man!" riep ik lachend. Niall lachtte hard mee. "Hhahahaah What did you said? I don't understand dutch!" riep hij alsof we beide doof waren. "I SAID.. WHY ARE YOU.. HAHAHA IJSBEREN?" Geen idee hoe je dat woord in het engels moest zeggen. "Allright guys, enough." zei Liam en hij stond op en trok ons van de bank. "Go to bed guys, now." zei hij. Ik had hem nog nooit zo streng horen praten. Net toen we onze hoofden naar beneden lieten hangen en naar onze kamers wouden lopen kwamen Anouk, Zayn, Marcha en Dorinde binnen. "Niall, we can sleep togheter!" zei ik vrolijk en Niall knikte. "Yes!" zei hij en hij trok me mee. "I'm not gonna say anything about it anymore!" zei Liam zuchtend en hij ging weer zitten. "Thanks you guys are back!" zei Jake opgelucht tegen de mensen die binnenkwamen. "Wait.. are Louis and Harry still in their room?" vroeg Jake verward. Op het moment dat hij dat zei vloog de deur van Harry's kamer open en kwamen Louis en Harry naar buiten. "We're allright." zei Harry glimlachend. Louis liep naar Dorinde, tilde haar op en zoende haar. "We don't have the interview today." deelde Jake mee. "Why not?" vroeg Louis die gestopt was met het zoenen van Dorinde. "Niall and Sacha are drunk.. they're sleeping right now.. well.. I hope so." iedereen ging op de bank zitten. "Let's order pizza then!" zei Zayn en Liam pakte de telefoon en bestelde.
*ondertussen*
Ik werd meegetrokken door Niall naar zijn kamer. Ik vond het grappig om bij Niall te gaan slapen maar ik zou niks willen doen en ik hoop dat hij nog wel zo nuchter is dat hij dat begrijpt. Ik zag het grappig ierse knuffeltje op zijn bed liggen en pakte het. "Awhhh it's so cute!" Niall trok het uit mijn handen. "It's mine! hahahahah" zei hij lachend. Samen ploften we op bed neer. "God... I'm tired." zei hij terwijl hij naar het plafond keek. Ik knikte, wat hij waarschijnlijk niet zag. "I think I'm gonna sleep.." zei ik. Ik kreeg geen reactie en keek naast me. Niall lag al in dromenland en niet veel later viel ik ook in slaap.
"You have some pizza on your face." zei Zayn lachend terwijl hij met zijn duim de kaas van Anouk's gezicht veegde. "I don't understand the whole thing anymore! Who is with who?" vroeg Hayette verward. "Let's see. I think I know it." zei Louis. Hij pakte een kladblok en een pen en schreef de namen op. De jongens links, de meiden rechts. Hij streepte alle namen naar elkaar toe. "1. Hayette and Jake. 2. Jana and Liam. 3. Louis and Dorinde. 4. Sacha and Niall." iedereen keek even naar Marcha. "For the people who don't know it yet.. I broke up with Niall. I don't want to talk about it." zei Marcha en ze nam weer een hap van haar pizza. Louis haalde zijn schouders op en ging verder. "So.. Sacha and Niall, probably having sex right now.." Louis kon weer niet verder praten want iedereen was gericht op Liam die zijn water uitspuugde. Iedereen lachte. Voor de 3e keer ging Louis verder. "5. Anouk and Zayn and that's it.. " Marcha was geconcentreerd op haar pizza en Harry zat aan zijn nagels te frunniken. "Allright, I get it." zei Hayette en ze pakte nog een stuk pizza. "It's all a bit weird.. definitly with Sacha." zei Jake. Louis wou zijn mond open doen maar Harry keek hem waarschuwend aan. Hij sloot zijn mond weer en pakte een stuk pizza. "There is more pizza for us cause Sacha and Niall are sleeping." zei Harry vrolijk.
Er was nog een halve pizza over maar niemand hoefde meer. "We shouldn't have order so much.. we knew that Niall wouldn't eat with us.. " zei Liam zuchtend. Iedereen knikte instemmend. "Whatever, maybe they want later." zei Louis en hij pakte de afstandbediening van tafel en zette de tv aan. "Liam, what time is it?" vroeg Jake. Liam keek op zijn horloge. "It's almost 8 o'clock Jake." zei hij en hij raapte de dozen pizza op en nam ze mee naar de keuken. Dorinde was aan het spelen met haar telefoon en schudde er wild mee. Jana keek haar raar aan. "What are you doing?" vroeg ze. "My phone.. is not working I need a new phone.. " zei Dorinde zuchtend terwijl ze haar telefoon op tafel legde. "I'll give you a new phone." zei Louis terwijl hij nog steeds geconcentreerd naar de tv keek. Dorinde glimlachte. "Thanks Louis, I love you!"
Reageer (1)
Naww, snel verder cutie
1 decennium geleden