Eej Ash, weet jij al wie de nieuwe buuren worden, hoorde ik Alyssa schreeuwen. Want het lijkt erop dat ze binnen nu en een week hier komen wonen. Zelf wist ik nog niet wie er kwamen wonen. Het boeide mij eigenlijk ook niet zo veel. Onze oude buren mochten ons namelijk niet zo erg. Nee ik heb geen idee! Schreeuwde ik toen net zo hard naar beneden. Het was nu ongeveer 7 uur en Alyssa had pizza voor ons besteld. Het was weer eens een van onze bekende “film met pizza avond”. Ik had deze keer de film just go with it uitgekozen. Ookal hadden wij die film zo vaak als het kan gezien, hij bleef toch leuk. Toen ik had verteld welke film we gingen kijken ging de bel. Alyssa rende zo snel als het maar kan naar de deur, om vervolgens met een grijns van hier tot tokio aan te komen lopen met een pakje in haar hand. Jeey hij is binnen riep ze heel blij uit. Omdat ik zo nieuwschrierig was naar wat ze had, vroeg ik het dus aan haar. Dus.. wat is dat eigenlijk, als ik vragen mag. Nou Ash dat ga ik je nu laten zien. Vol vreugde maakte ze het open. Heel vaag zag ik staan Up All Night Live Tour. Opeens schoot het mij weer te binnen. Wij hadden de dvd van One Direction besteld. Nu stonden wij allebei heel hard te gillen en te zingen van blijdschap. Het was dus duidelijk, wij gaan de live tour van One Direction kijken. Wij hadden de dvd inmiddels al 2x afgekeken. Wij zongen met elk liedje mee. Het was nou al best laat dus besloten wij maar te gaan slapen. Morgen zouden onze nieuwe buren komen. Kan niet wachten om te zien wie onze nieuwe *ahum* vrienden worden.

Reageer (2)

  • Venne

    cool verhaal, snel verder.xd

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Gaaaf verhaal! Snel door gaan.

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen