Harry’s POV
Simon was al langs ons nieuwe huis geweest om te kijken of alles in orde was. Erwaren nameliijk al wat spullen gebracht, en omdat liam de verhuizers niet zo erg vertrouwde vroeg hij of simon even wilde gaan kijken. De jongens en ik waren hier heel enthousiast over omdat we hoorde dat het een jongeren buurt is. En er dus veel clubs zijn om naartoe te gaan. Louis was al heel enthousiast omdat volgens simon 2 meisjes van onze leeftijd naast zouden wonen. Liam maakte zich daar geen zorgen over. Hij had Danielle inmiddels al. Zayn ik en louis integendeel niemand. Louis had met Zayn een weddenschap gesloten, als de meisjes knap zouden zijn zou Louis 20 euro krijgen en als ze lelijk zijn zou Zayn 20 euro krijgen. Niall was daar helemaal niet mee bezig. Het enigste waar hij aan dacht was ETEN. Hij baalde er enorm van dat er geen Nandos in de buurt was. Ineens werd ik uit mijn gedachten gehaald door een gillende Louis. Blijkbaar had hij aan Nialls eten gezeten, en rende Niall hem acherna. Harry! Harry, alstjeblieft help me! Niall probeert me te pakken. Normaal zou ik een goede vriend zijn en Louis nu gaan helpen maar dit was gewoon te grappig voor woorden. Een gillende Louis en een boze Naill. Dus pakte ik mijn telefoon en begon te filmen. Dit is gewoon te grappig om aan niemand te laten zien, dus zette ik het op facebook. Het is nu ongeveer 8 uur en Niall en Louis zijn inmiddels rustig geworden. Liam en Zayn hadden eten gehaald bij Nandos zodat we nog 1 keer in het oude huis Nandos gegeten zouden hebben. Volgens Naill was dat een mooi afscheid aan huis. Maar iedereen weet dat het gewoon zo is omdat hij geen genoeg krijgt van eten, en vooral het eten van Nandos. Omdat onze TV al in het nieuwe huis stond gingen we een soort van karaoke avond houden. Niet dat we veel gingen zingen, maar gewoon, Niall die een beetje speelt op zijn gitaar, Liam die dan af en toe zingt, Louis die maar flauwe grappen zit te maken en Zayn en ik die dan toe zitten te kijken. Naar zo’n 2 uur besloten we maar te gaan slapen. Het zal morgen een lange dag worden voor ons.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen