023 - Beverly Sara Owens
Een paar uur waren alweer verstreken. Ik zag Katy nog in de les en probeerde contact met haar te maken om haar nog een keer te zeggen dat ze niks, maar dan ook niks tegen Kristel en Yasmin moest zeggen, maar ze gaf nooit oogcontact. Wat als we wél wat vertelde? Dan had ik echt een probleem. Dan was mijn hele reputatie voorbij, weg. Dan zou ik gewoon gepest worden. Dat wou ik niet, maar ik wou Zayn ook niet opgeven. Hij was zo lief en zo geweldig.
Yasmin en Kristel zaten een paar stoeltjes verder en keken me plots tegelijk aan. Ik werd er nogal bang van en probeerde een glimlach op mijn gezicht te toveren. Ze keken niet bepaald blij. Shit, ze wisten het al.
De lesdag was voorbij en ik kleedde me in de kleedkamers op school om voor de cheerleadertraining. We hadden een oefentraining dus moesten we op het veld achter de school zijn waar de voetbalspelers altijd trainen. Ik zat op een bankje en dronk wat uit mijn flesje water toen Zayn plots het veld op liep. Van schrik spuugde ik mijn mond leeg in het gras. Ik stond op, zette mijn flesje weg en rende naar hem toe. Zayn was compleet in een voetbal-tenue en het zag er heel apart uit. Zo had ik hem nog nooit gezien. "Zayn, what are you doing?!" vroeg ik verbaast. Hij haalde zijn schouders op. "Everybody already knows about us... so I could do 2 things: 1. Break up with you.. or 2. Be a popular football-player so that i'm allowed to be with you..." zei hij rustig. Ik wist niet wat ik moest denken of zeggen. Het was eigenlijk zo lief wat hij deed, allemaal voor mij, maar toch.. ik wou niet dat Zayn gingen veranderen. Ik vond het perfect zoals hij was. Ik glimlachte naar hem en gaf hem een knuffel. Ik wist niet wat ik anders moest doen. Snel rende ik weer terug naar mijn team.
GUYS! Sorry dat ik zo lang niks meer van me heb laten horen.. maar deze week was ik een paar dagen weg met vriendinnen van me en ik ben nu pas terug dus ik zal de komende dagen wel wat meer hoofdstukken activeren hoor -xoxo- iBieberMalik
Reageer (4)
aawhh zoo lief van zaynn
1 decennium geledensnellverdahh <3
Super geschreven !!!
1 decennium geledenZo lief van Zayn dat hij wil veranderen voor haar !!
zo lief van zayn.
1 decennium geledensnel verder pleas..
-x-
ahw (:
1 decennium geledensnel verderr <3