Foto bij Hoofdstuk 1.2

      ‘’Ta ta ta-dammmmmmmm,’’ voegde Harry voor de tweede keer geluideffecten toe. Louis staarde nog even richting Harry’s richting en knipperde daarna verbaasd met zijn ogen.
      ‘’Harold, je weet dat je ongelooflijk irritant bent?’’ Hij schudde zijn hoofd waardoor zijn krullige haardos voor zijn ogen viel. Hij schudde zijn hoofd even om zijn haar weer goed te doen en haalde daarna zijn hand door zijn toch al verpestte bos haar.
      ‘’Misschien moet je die haarband van je maar in doen, mijn kleine Hazzapazza,’’ grinnikte Louis naar hem om hem terug te pakken na zijn ‘boobear’-opmerking van net.
      ‘’Oké, jongens. Ik wil niet jullie flirterige momentjes storen, maar hoe komen we weg van die paparazzi?’’ begon Liam opnieuw de stand van zaken aan te halen. Zayn streelde met zijn handen over zijn kin om een denkgezicht te creëren, om daarna een denkbeeldig lampje boven zijn hoofd te laten verschijnen.
      ‘’Luister naar mijn diepzinnige advies. Wie wil ontsnappen, gaat via het raam,’’ zei hij enthousiast terwijl hij van de bank opsprong. ‘’Oh, deze moet ik zo op Twitter zetten. En misschien heeft iemand me nog wel een DM gestuurd. Oh my god.’’ Hij sprong vluchtig in het rond terwijl hij het grote naam vanuit het kantoor van Simon open zette. Hij draaide zich om en keek naar de 4 andere jongens die met opgetrokken wenkbrauwen naar hem keken, ze zaten hem zelfs aan te gapen.
      ‘’Komen jullie nu nog?’’
Hoofdschuddend stond ook Harry op, waarna Louis ook niet meer twijfelde om met Zayn mee uit het raam te klimmen. Het raam was niet meer dan een beter boven de grond, dus erg gevaarlijk was het niet.
      ‘’Is dit wel zo’n goed idee?’’ begon Niall die zenuwachtig op zijn nagel kauwde. Hij had al nooit van de pers gehouden en dat zal hij ook nooit doen. Sinds het uit is gekomen dat hij een celebrity crush heeft op Demi Lovato, vertrouwd hij geen enkele ervan meer.
      ‘’Wat moeten we anders, Niall? Je wil toch niet dat ze nu weer gaan rondbazuimen dat je verliefd bent op die Sanne omdat je haar naam hebt gezegd?’' De blonde Ier schudde zijn hoofd en stond op van Liam’s schoot om daarna als eerste uit het raam te klimmen.
      ‘’Daar gaan we dan,’’ piepte Zayn moeilijk terwijl hij op de rand van het raam zat en naar beneden keek. Hij wiebelde zijn voeten heen en weer en keek daarna Harry bang aan.
      ‘’Gast, je bent bang voor hoogtes, we all know. Je weet dat dit maar 1 meter is?’’ Zayn gromde naar hem en liet zich daarna naar beneden vallen.
      ‘’Misschien werkte het wel…’’ mompelde hij, waarna de andere drie jongens Niall en Zayn ook volgden. Toen Liam zich als laatste vanaf het raam op de grasachtige grond liet vallen, liep Niall naar voren, Zayn achter zich aan trekkend.
      ‘’Follow the lea-,’’ begon Harry voor de derde keer vandaag te zingen. Dit keer sloeg Louis hem tegen zijn hoofd aan waarna hij een pruillipje trok. Echter trok Louis zijn neus op om daarna stug door te lopen. Het viel de jongens nog mee dat de fans aan de voorkant van het gebouw hen nog niet hadden opgemerkt, aangezien ze niet meer dan 10 meter van de fans en pers vandaan waren toen ze opmerkten dat het pad doodliep.
      ‘’Ehm, wat nu?’’ Niall wreef over zijn achterhoofd toen hij het geluid van gillende fans en camera’s al dichterbij hoorde komen dan de 10 meter die ze net minstens hadden. Louis sloeg zijn arm om zijn beste vriend Harry heen en haalde zijn hand door zijn krullen.
      ‘’Ik heb wel een idee,’’ grinnikte hij. ‘’Zo terug.’’ In een sneltreinvaart rende Louis terug naar het raam bij het kantoor van Simon waarna hij zo snel mogelijk als hij kon naar boven klom om daarna pas te merken dat hij uit zijn rode broek was gescheurd. Er was geen tijd te verliezen in Louis’ gedachtes, dus zorgde hij ervoor dat hij zo’n 2 minuten later weer terug bij de jongens stond.
      ‘’Harry, ontmoet Eliza, onze schoonmaakster,’’ riep Louis overenthousiast naar hem. De vrouw met het lichtgrijze haarnetje staarde wat ongemakkelijk naar de 18-jarige god nadat zij al wist wat Louis’ plan was. Harry’s ogen schoten vluchtig naar Louis’ geamuseerde uitdrukking op zijn gezicht waarna hij glimlachte naar Eliza.
      ‘’Oké, luister. Ik heb een plan.’’

Reageer (2)

  • HarrysWife

    oeeeeeeh, ik ben wel heel nieuwsgierig naar dat plan!
    Ik zie het al voor me, die paparazzi foto's van Louis, uitgescheurd in zijn rode broek, bij het raam!
    Ik ga helemaal stuk! xxxx

    1 decennium geleden
  • MaritMalik

    Haha dat stukje van Zayn was echt grappig :')
    Snel verder! :) xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen