Foto bij brother and sister finally meet

chiya is eindelijk terug in konoha :)
pic hierboven is chiya alleen zijn haar ogen felbauw
xxx

glimlachend loop je door de straten van konoha. er is niets veranderd denk je blij terwijl je richting het kantoor van de hokage stapt. 'NARUTO HOE VAAK MOET IK JE HET NOG ZEGGEN?! EET JE MOND LEEG VOOR JE IETS ZEGT!' verbaasd kijk je naar de plek waar het kabaal vandaan komt, een glimlach komt op je gezicht als je de plek ziet, ichiraku denk je blij terwijl je nieuwschierig gaat kijken wat er aan de hand is. je doet de flappen aan de kant en ziet 2 vrouwen van jou leeftijd bij een blonde jongen staan. 'wanneer ga je toch eens manieren krijgen?' mompeld de vrouw met blauw haar terwijl ze gaat zitten. de jongen kijkt haar verontschuldigend aan. 'wel het zou naruto niet zijn moest hij manieren hebben.' zegt de vrouw met rood haar terwijl ze lachend aan haar wang krabt. verbaasd kijk je de 2 vrouwen aan, na een tijdje merken ze jou ook op. 'wat zit je te staren?' vraagt de vrouw met blauw haar. je schrikt even maar glimlacht dan. 'gomen, jullie kwamen me gewoon bekent voor.' zeg je verontschuldigend. de 2 vrouwen kijken je nauwkeurig aan. 'wat is je naam?' vraagt degene met rood haar. 'chiya.' zeg je droog terwijl je hun met dezelfde blik aankijkt. 'NANI???!!!' roepen de 2 vrouwen. verbaasd kijk je hun aan, degene met blauw haar pakt de blonde jongen vast terwijl degene met rood haar je hand vastpakt en je mee sleurt naar de hokage. wanneer jullie daar aankomen stormen de 2 binnen terwijl ze jou en de jongen buiten laten. 'wat hebben die 2 opeens?' vraagt hij aan jou. je haalt je schouders op en kijkt hem droog aan. plots zwaait de deur terug open en trekt het meisje met rood haar jullie alle 2 in het kantoor. verbaasd kijk je naar tsunade die achter de bureau zit. 'wat is er met de ouwe man gebeurd?' vraag je verbaasd. 'hij is gestorven.' zegt tsunade. je knikt en kijkt haar aan. 'nooit verwacht dat jij hokage zou worden.' mompel je. 'urusai.' zegt ze en je kijkt haar droog aan. 'wat is je naam?' vraagt ze je. 'chiya.' zeg je. 'je volledige naam?' vraagt ze. je kijkt haar geïriteerd aan. 'chiya uzumaki.' zeg je. 'UZUMAKI!' verbaasd kijk je naar de jongen die je geschokt aankijkt en een vinger in jou richting wijst. veel tijd om aandacht te besteden aan de jongen heb je niet want de 2 vrouwen vliegen je rond je nek. 'chiya, jij bitch! ik had nog zo gezegd dat je mee moest komen.' roept de roodharige naar je. 'hotaru?' vraag je verbaasd. ze knikt en lacht naar je. je kijkt naar de blauwharige. 'nami?' vraag je twijfelend. ook zij knikt en kijkt je gelukkig aan. je lacht naar hun beide. 'kan iemand me vertellen wat hier aan de hand is?' je kijkt naar de blonde jongen die duidelijk verbaasd is over dit alles. 'chiya, dit is naruto uzumaki.' zegt nami tegen je terwijl ze naruto door zijn haar wrijft. verbaasd kijk je de jongen aan maar al snel veranderd je uitdrukking in een warme glimlach. 'naruto... ' zegt tsunade om zijn aandacht te trekken. 'chiya is je oudere zus.' zegt ze glimlachend naar hem. verbaasd kijkt hij je aan. 'zus?' mompelt hij. je knikt. '12 jaar geleden, toen de kyuubi het dorp aanviel ging zij jullie ouders zoeken in de chaos, ze was spoorloos verdwenen.' legt tsunade uit. 'waarom wist ik hier niets van?' vraagt hij aan nami en hotaru. 'we mochten niets zeggen.' begint nami. 'we wouden wel, maar de hokage verbood ons om over je zus te praten.' gaat hotaru verder. hij knikt en kijkt je verbaasd aan, na een tijdje kijkt hij naar de grond en beginnen zijn schouders te schokken. bezorgd kijk je hem aan tot hij naar je toe loopt en je een knuffel geeft. 'ik ben niet meer alleen.' zegt hij snikkend. je knuffelt hem terug. 'hoe vaak ik wel niet aan je gedacht heb.' zeg je terwijl je hem dichter naar je toe trekt. na een tijdje duw je hem zachtjes weg. 'tsunade-sama, ik moet met je praten.' zeg je serieus. ze knikt en zegt tegen de rest dat ze jullie alleen moeten laten. 'wat is er chiya?' vraagt ze nieuwschierig. 'de personen dat me gevangen hielden.' zeg je simpel. ze knikt. 'wie waren het?' vraagt ze. 'ik weet niet alle namen, ik weet dat er een paar: pain, tobi, kisame en itachi uchiha.' zeg je. tsunade knikt. 'ik heb kunnen opvangen dat ze van plan zijn om alle jinchuriki gevangen te nemen om de chakra van de tailed beasts te kunnen absorberen.' leg je uit. 'ook hebben ze de ten tails in mij geseald omdat de voorbereidingen nog niet klaar waren voor zijn chakra op te nemen.' ga je verder. 'hoe ben je kunnen ontsnappen?' vraagt ze. 'dat kon ik niet, ik zat in een cel vastgemaakt aan kettingen die mijn chakra absorbeerden.' leg je uit. 'hoe kan het dan dat je hier bent?' vraagt ze wantrouwend. 'itiachi uchiha heeft me losgemaakt en me laten gaan.' zeg je. verbaasd kijkt ze je aan. 'dan heeft hij toch nog een hart.' mompeld ze. 'bedankt voor de informatie chiya.' zegt ze met een glimlach. 'euhm tsunade-same?' 'ja?' 'waar kan ik wonen?' vraag je. ze denkt even na. 'hoe iets zoek je?' vraagt ze. 'groot genoeg voor 2 personen.' zeg je met een glimlach. verbaasd kijkt ze je aan. 'dan kan naruto bij me intrekken en kan ik eindelijk een zus voor hem zijn' leg je uit. ze knikt. 'ik weet wel een plek.' zegt ze.
nadat tsunade je heeft uitgelegd waar je gaat wonen en je de sleutels heeft gegeven vertrek je uit haar kantoor en ziet dat naruto op je heeft zitten wachten. 'heb je op mij gewacht?' vraag je verbaasd. hij knikt. 'ik wil je beter leren kennen.' zegt hij. 'wel ik heb net de sleutels voor mijn huis gekregen, het heeft een poetsbeurt nodig maar voor de rest kan ik er meteen in.' leg je uit. 'en het is groot genoeg voor 2' zeg je grijnzend. naruto kijkt je eerst verbaasd aan maar krijgt dan een grote glimlach op zijn gezicht. 'mag ik bij jouw komen wonen?' vraagt hij opgewonden. je lacht naar hem en knikt. meteen vliegt hij in je armen voor nog een knuffel

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen