Chapter 15
Pov; Katherine 'Kath' Raven
‘Kat ik heb honger’ begint Carly. Ik zucht diep en negeer haar. We zaten net in ons hotel en ze begon alweer over eten. ‘Kaaaaat!’ ik haal mijn pistool uit elkaar en begin hem schoon te maken. ‘kom op kat’ ik kijk naar Carly en ze trekt een pruillipje. Met een zucht leg ik mijn doek weg en zet ik mijn pistool weer in elkaar. Ik laad hem en leg hem weer terug op de tafel. ‘laten we dan maar eten’ Carly staat snel op en loopt al naar de deur. Ik volg haar gelijk en doe de deur op slot. Aan de rechterkant klinken stemmen en dan gaat er een deur open. ‘je maakt een grapje’ mompel ik als ik Dean en Sam uit de kamer zie stappen. ‘Kom op Dean, jij hebt altijd honger’ zegt Sam. Even trek ik mijn wenkbrauw omhoog. ‘heb jij dat probleem ook altijd?’ vraag ik. Ik leun tegen de deur aan en sla mijn armen over elkaar. ‘Kaaaaaaat!!’ Carly komt op me aflopen en ziet dan de jongens. ‘oh jullie’ reageert ze. Ze went zich weer tot mij en begint aan mijn arm te trekken. ‘hongerrrr’ weer die grote ogen. Met nog een blik op de jongens laat ik me mee trekken door Carly.
‘wat wil je eten katje’ met een dodelijke blik kijk ik naar Carly. Het enige moment dat Carly me Katje noemt was om me te plagen. ‘Katje? Klinkt leuk’ ik voel een ader kloppen en draai me om. Dean staat tegen de bank aan geleund en glimlacht naar ons. ‘en als je me nog een keer zo noemt, zorg ik ervoor dat je een paar octaven hoger gaat zingen’ grom ik boos. Carly was al redelijk in een plagende bui had ik door. Ze wenkt de jongens en die komen bij ons zitten. ‘wil je weten waarom ik haar katje noem?’ vraagt ze met een blik op haar. Ik verschuif me en geef haar een harde schop. Ze geeft een gil en kijkt me giftig aan. Het is maar goed dat de serveerster kwam. Dean begint gelijk te flirten. Omdat ik al een slecht humeur had door Carly besluit ik dat Dean dat eens lekker gaat merken. Ik sla mijn arm om hem heen. ‘maar schatje, ik dacht dat wij iets gingen doen vanavond’ zeg ik in zijn oor. Mijn lippen strijken over zijn oor, zachtjes bijt ik in zijn oorlel en het meisje loopt snel weg. Ik ga gelijk weer normaal zitten en Dean kijkt me dan aan. ‘ik meende het niet’ mompel ik terwijl ik met mijn mes begin te spelen. Carly en Sam kijken elkaar even aan en beginnen een gesprek.
Er zijn nog geen reacties.