Foto bij #1

~Harry. -Dream-

'Wat? Jullie schoppen me uit de band?!' Ik loop om de hoek en ik zie dat Louis bij Liam, Zayn en Niall is gaan zitten. ' Oh, dus nu sta jij ook aan hun kant?' roep ik. 'Harry..' Ik draai me om en loop weg. ' Harry! Alsjeblieft.. ik kan het uitleggen.' Ik stop en draai me langzaam om. 'Oké, leg uit.' Louis kijkt me aan, maar zegt niks. ' Nou? Leg uit!' Nogsteeds geen antwoord. 'Harry... ik..' Ik wacht nogsteeds op een antwoord, maar dan besef ik dat er geen zinnig antwoord uit gaat komen. Wanneer ik verder wil lopen, voel ik een hand op mijn schouder. Hij trilt, alsof Louis weet dat hij dit niet moet doen. 'Ik wil je niet kwijt Harry, maar dit gaat ten koste van de band..' Ik duw zijn hand van mijn schouder. ' Oh? Dus omdat ik een vriendin heb, gaat dat ten koste van de band? Ohh. Laat maar ik snap het al.' Louis kijkt verbaasd. Ik zie dat Zayn, Niall en Liam opstaan en naar ons toe komen gelopen. Zayn kijkt me recht aan in mijn ogen. Op een of andere manier is dat een doordringende blik. 'Wat snap je.' zegt hij dan. 'Jullie schoppen me uit de band, omdat na al die tijd dat jullie zeiden dat ik geen vriendin had en dat ik de flirt was van de band. Jullie kunnen er gewoon niet tegen.' Ik heb het eigenlijk al gehad hier, maar toch blijf ik staan. 'Waar kunnen wij niet tegen?' Liam voegt zich in het gesprek. 'Dat ik een vriendin heb. Jullie willen gewoon niet dat ik een vriendin heb. Want jij, Zayn, jij wilt gewoon roem, fame. Alles! En omdat je toevallig looks hebt, wil jij laten zien dat je de knapste bent van de groep. En jij, Liam, jij mag dan ook een vriendin hebben. Maar zij accepteren jullie niet als Liam zelf, of Zayn. Mijn vriendin doet dat wel. Zij accepteert Harry Styles. Niet Harry van One Direction. Na al die tijd vind ik mijn droommeisje, lieve lach, mooie ogen. Ik dacht dat ik alles had.. Maar dat dacht ik verkeerd.' Nogsteeds staan ze allemaal met een blik op hun gezicht alsof ik gek ben geworden. Totdat Zayn begint te schreeuwen en zich door Louis, Niall en Liam heen te duwen. Liam probeert hem tegen te houden. 'Voor het eerst Harry, kon ik je wel in elkaar slaan!' schreewt Zayn hard, zo hard dat het aankomt vliegen als een betonblok op mijn borst. Ineens zie ik alles in slowmotion. Zayn schreeuwend en me wel kon vermoorden, Niall die Liam helpt hem tegen te houden, Liam die schreeuwt tegen Zayn.. en Louis, die me nogsteeds recht in mijn ogen aankijkt en tranen in zijn ogen heeft. Voor het eerst... ruzie. Dit hebben we nog nooit gehad. En het is allemaal mijn schuld. Dan word alles weer normaal. 'Harry. Weet je nog? Larry. Voor altijd. Alsjeblieft vergeet dat niet..'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen