Mijn mobiel trilt, ik kijk erop en zie dat ik een sms’je heb van Jane en eentje van Lisanne. Hee Alice! how was your date with NIALL!!!!! xJ ik moet lachen om de droogheid van haar sms’je, snel antwoord ik Amazing! you really should be jealous at me cauzz I’ve met the rest of the boys to :) xA net als ik Lisanne haar sms wil lezen antwoordt Jane alweer, die is snel! OMG next time you and niall have a date I’ll come with you so i will meet them to !hahah xJ ik lach, die Jane toch. Okay then I link you to Harry (: xA Yes please do that! xJ ik lach, dan open ik Lisanne haar sms, hee, wat vond nialler van de door mij gekozen outfit? hij vond zeker dat ik stijl heb haha xx ik antwoord snel haha sorry vergeten te vertellen dat jij em hebt samengesteld, next time I will do that girl! xxx Lisanne houdt van complimentjes, mijn mobiel trilt weer beter dat je dat doet, anders stap ik meteen op het vliegtuig om het hem zelf te vertellen! Wat vind je er trouwens van als ik over 3 dagen langskom? want dat doe ik namelijk wel, of je het nou wilt of niet! xx Huh? denk ik snel stuur ik weer een sms terug OMG KOM JE HIER HEEN? TUURLIJK VIND IK DAT GOED!!!! hoelang blijf je? xx ik krijg al een lach op mijn gezicht als ik denk hoeveel lol Lisanne en ik vorige keer hadden toen ze langskwam. Goed dat je het leuk vind :) ik blijf 8 dagen mhihihi dat worden de zwaarste 8 dagen van je leven ! xx Ik ben helemaal blij, maar ik zit onder het zand van het voetballen op het strand en ik moet douchen OMG heb er echt zin in ! maar moet nu douchen pop, see you later! xx ik pak mijn handdoek en ga douchen.


Ja sorry lang niet gepost en dit is een doodsaai stukje maarja.. CIAO

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen