Foto bij Change 23

Escape / Niall's POV
Liam was bezig de kelderdeur te openen, terwijl ik de wacht hield. 'Niall, come, i got it' zei Liam en hij wenkte naar me. Ik kwam naast hem staan. *klick* En de deur kwam op een kiertje te staan. Liam keek naar me en lachte. 'We did it' zei hij zacht. Langzaam opende we de deur. 'Wait' zei Liam. Hij deed de koevoet weer in zijn tas en pakte een zaklamp. 'This can be helpfull' Liam scheen naar binnen en we liepen de kelder binnen. De deur viel met een klap dicht. 'SJJJJJ' zei Liam. 'I didn't do anything!' antwoordde ik. We liepen verder de kelder door, op zoek naar een trap naar boven. 'There' zei Liam en hij scheen op een deur. Zachtjes liepen we de trap op naar de deur. *bmaprju9eflkafk* hoorden we achter ons, en we keken gelijk achter ons. Liam scheen zoekend met zijn zaklamp en we zagen een paar ratten op de boekenplank. Ik slaakte een diepe zucht van opluchting. 'Okay go' zei ik tegen Liam. Ik deed de deurklink naar beneden en deed de deur open. Eerst op een kiertje, en daarna helemaal. Het was overal donker, er scheen alleen een beetje licht door het raam dat niet helemaal dicht was gedaan met de gordijnen. Voor ons zagen we 3 deuren. 'The left one' zei Liam. Ik liep naar de linkerdeur. Liam was volgens mij heel bang, hij zat helemaal aan me vastgeplakt. In de deur zateen klein raampje. Alleen iets te hoog voor mij om erdoor te kijken. 'Liam, i can't see anything' zei ik. 'Mmm, you can step on my back' antwoordde hij en hij hurkte. 'Thanks' zei ik en ik stapte op zijn rug. Ik keek door het raampje maar zag niks. 'And?' vroeg Liam. 'Nope, nothing' antwoordde ik en ik stapte van Liam's rug af. 'My turn' zei Liam en we liepen naar de deur in het midden. Ik ging door mijn knieën en Liam stapte op mijn rug. 'Do you see anything?' vroeg ik. Liam keek nog even van links naar rechts en zei daarna; 'Nothing but a window' en hij stapte af. 'It must be the right door than' zei ik. 'Here we go' zei Liam en hij ging door zijn knieën. Ik nam een grote hap lucht, als ze hier niet was, was ik verloren. Ik stapte op Liam's rug en keek door het raampje. Er brandde niet 1, maar 2 lichtjes! Naja lichtjes, meer spotlights. Onder 1 licht zat Brigitte, vastgeketend aan een stoel met tape op haar mond. Onder het andere licht, zat een ander meisje, ook vastgeketend met tape op haar mond. 'Is she there?' vroeg Liam hoopvol. 'Yes, and she's not alone' fluisterde ik terug en stapte af. 'What?' vroeg Liam verward. 'Look' zei ik en ging door mijn knieën. Liam stapte op mijn rug, keek door het raampje en stapte weer af. 'You untie Brigitte, and i'll untie the other girl. Here' zei hij en hij gaf me een zakmes. 'I have one too' en hij pakte zijn koevoet. Hij duwde ermee tussen de deur en *klick* Liam keek naar me en zei; 'Okay, remember, when they're untied, just get them out of the house, as fast as we can' Ik knikte. Liam en ik namen ons zakmes in onze handen en hij zei; 'On 3. 1 - 2 - 3!' en we duwden de deur open. Ik rende gelijk naar Brigitte toe. Toen ik haar zag waren haar ogen helemaal rood. Zo snel als ik kon sneed ik met het zakmes eerst haar enkels los, en daarna haar polsen. Ik deed mijn wijsvinger op mijn lippen als teken dat ze niet mocht praten als ik het tape van haar mond afhaalde. Ze knikte instemmend en ik probeerde zonder al teveel pijn het tape eraf te halen. Zodra het eraf was gaf ik haar een dikke knuffel, eindelijk kon ik haar weer in mijn armen sluiten. Ik hoorde haar snikken 'Ssj, you're safe now' zei ik en ik gaf haar een kus. Ik legde mijn armen sterk om haar middel heen. Dit keer zou ik haar niet laten gaan. Ik veegde met mijn duim haar tranen weg en begon haar weer te kussen.
*BANG* De metalen deur ging met een harde klap open. Naast me zag ik Liam verschrikt kijken. We stonden met zijn vieren in 1 kamer met de man in de zwarte jas met de zwarte zonnebril. Ik voelde hoe mijn hartslag versnelde. 'RUN!' riep Liam. Ik pakte Brigitte's hand en rende achter Liam aan, naar de deur aan de andere kant van de kamer...


heei, ik kom net uit Dubai, en zit nu in Indonesië.
en omdat ik niet zo veel tijd heb schrijf ik niet zo superveel deze weken,
maar ik heb voor jullie dit hoofdstukje geschreven nog voordat ik naar bed ga ;d
SLAAPLEEKKEEEEERRRR' XX

Reageer (17)

  • LStyles212

    veel plezier in indonesie !!(H)
    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • MinkeKeesman

    Thank you ^^
    veel plz in indonesië
    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Partyhard

    Super! Veel plezier daar! Xx

    1 decennium geleden
  • 1DLover1996

    Snel verder!!

    ~xxx~

    1 decennium geleden
  • Salute

    Have fun!
    <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen