Maggie pov

Domme Renesmee.
Natuurlijk is Caspian daar toe in staat, hij is een vampier! Natuurlijk kan hij zoiets maken, en het zou hem niet zoveel moeite kosten ook.
Gewoon een paar mensen veranderen, en klaar!
Bovendien dacht hij goed na. Er was een rede waarom bijna niemand ooit van de Hongaarse Clan gehoord had. Ze waren zo glad als een aal, en zo slim als alleen vampieren dat kunnen zijn. De Volturi wist niet eens van hun bestaan af.
Ze joegen in het buitenland, en vielen nooit op. Ze leefden niet allemaal bij elkaar, zodat ze er niet uit zagen als een clan. Meer als een paar vampieren in één land.
Ook al was Hongarije niet zo groot, in tegenstelling met Amerika.
Misschien was het daarom wel dat ik graag hier was. Natuurlijk, ik miste Ierland, het was daar prachtig. Maar het feit dat we niet constant vampieren tegen het lijf kwamen, deed me deugt.
'Wat gaan we nu doen?' Vroeg Seth bezorgt. Hij had overduidelijk door dat Caspian achter mij aan zat.
Hij mocht hem nogsteeds niet, best logisch. Ik zou ook niet de beste maatjes zijn met iemand die een crush op Seth had.
'Ik heb misschien een idee.' Zei Edward nadenkend.

Reageer (1)

  • NEWgirlS

    oeh edward kan nadenke xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen