Dream 42.
Ik had geen idee hoe lang ik al in de auto zat en het boeide me ook niet veel. Ik had het leuk met Niall en kreeg steeds meer gevoelens voor hem. En hij volgens mij ook voor mij. Onderhand hadden we al een paar glazen champagne op en het verbaasde me dat ik toch vrij goed tegen de alcohol kon. Toch voelde ik me al een beetje aangeschoten. Ik keek op mijn blackberry: het was 6 uur. We vertrokken om 2 uur van mijn huis dus we zaten kennelijk al best lang in de auto. Ik liet mijn telefoon aan Nial zien. "Nice background." Mijn wangen kleurden en ik trok mijn mobiel gauw terug. Op mijn achtergrond stonden 2 jongens: Niall en Zayn. "Ermm... don't look at the background. Look at the time." Niall's ogen werden groot. "Do you know what that means?!" Hij keek me recht in mijn ogen aan en plots wist ik precies waar hij het over had. Precies tegelijk schreeuwden we: "FOODTIME!" We lachtten beide. "Allright so.. Here in Holland you don't have Nando's.." Ik schudde mijn hoofd. "Yeah.. b.." Niall liet me mijn zin niet afmaken. "Everyime you say Yeah, you look like Zayn.." Ik keek hem aan. Waarom zei hij dat? Waarom moest hij de sfeer nou verpesten? Een doodste stilte brak aan. "I'm sorry, keep talking." verontschuldigde hij zich. "Well.. like I said.. we have MacDonalds here, and KFC and Burger King. You decide." Niall keek bedenkelijk omhoog. "Let's go to MacDonalds." Ik knikte. "Good choice." We riepen de chauffeur en hij reed door naar de Mac.
Samen liepen we naar binnen. Niall pakte mijn hand en verstrengelde zijn vingers met de mijne. Ook al hadden we dan geen relatie, het voelde fijn. We bestelden het eten en gingen aan een tafel zitten. Ik keek fascinerend hoe Niall frietje voor frietje naar binnen duwde alsof hij ze gewoon kon drinken. Omdat we al een beetje aangeschoten waren hadden we de grootste lol en iedereen keek ons raar aan, het boeide ons niks. Al mijn gevoelens voor Zayn spoelden weg, ik wou hem helemaal niet meer. Ik wou Niall. Ik keek hem in zijn mooie blauwe ogen aan en verdronk er bijna in. Toen hij naar me glimlachte was het plaatje helemaal compleet. Ik pakte mijn cola en dronk uit het rietje. "Sacha?" Mijn blik was niet meer gericht op Niall maar ik merkte dat hij wat wou zeggen dus keek ik op. "Yes, Niall?" Ik glimlachte naar hem. Zijn wangen kleurden een beetje en ik was benieuwt wat hij nou wou gaan zeggen. "Maybe, this is weird for you but... do you want to be my girlfriend?" Een kleine onzekere lach verscheen op zijn gezicht. Ik hoefde niet lang na te denken want hier zat ik gewoon op te wachten. "Yes, yes I want to!" zei ik en hij boog voorover en sloot zijn ogen. Ik deed hetzelfde en gaf hem een vlinderkusje op zijn lippen. "I love you." zei hij en hij ging verder met eten. "I love you too."
We zaten weer in de limo. Een normaal mens zou het helemaal zat zijn om zo lang in de auto te zitten maar na nog een paar glazen waren Niall en ik compleet dronken. We kwamen eindelijk weer aan in het hotel. Niall duwde tegen de deur aan maar ging niet open. "Hahahaaha wait.. I will kick that door!" lalde hij en hij gaf een kick tegen de deur aan. Wonder boven wonder werkte het ook nog en half struikelend vielen we naar binnen. Alleen Jake,Hayette, Liam en Jana waren er. De rest was niet te zien. We vielen bijna om van het lachen en iedereen keek ons raar aan. Jake stond op. "Niall, we have an interview but I think we have to cancel it... " zijn gezicht werd droevig. Hij ging weer zitten op de bank en deed zijn hand door zijn haren. "Shit," zei hij. Hayette keek hem aan een sloeg een arm om hem heen. "What's wrong?" vroeg ze zachtjes. "Now I'm never gonna be a good manager.. Paul is not gonna like this.. maybe I can't even stay here.. with you guys." Niall en ik lagen onderhand al op de bank over elkaar heen te rollen en hard te lachen. "You are a GOOD manager Jake, it's not your fault.. " zei Liam. Jana gaf hem een kusje op zijn wang en hij sloeg zijn arm om haar heen. "Well.. thanks Liam. But where's the rest?" zei Jake en hij stond op en begon te ijsberen.
Er zijn nog geen reacties.