Dus, dit is mijn eerste story..
sorry als hij slecht is !
x

Harry,
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet zeggen, maar.. Ik vertrek. Ik heb een eigen appartement gekocht ergens in Londen. Ik weet het Harry. Ik wist het al die tijd al, maar ik was bang om je te verlaten. Bang dat onze relatie afgelopen was. Ook al was dat voor jou al zo - voor mij voelde het nog goed. Ik hield godverdomme nog van je?! En dan doe jij dit?! Het blijft niet eens bij één nacht? Nee! Meneer neemt meteen een geheime relatie! Ach ja, ik was waarschijnlijk niet goed genoeg. Laat ook maar. Ik ben weg zodra je deze brief leest. Je hebt nooit meer last van me. Gefeliciteerd, het is je gelukt Styles. Nog veel plezier met Emily.

Roselynne. x ,


Ik denk terug aan de dag dat ik Harry heb verlaten. De dag dat ik de brief schreef, er een foto van maakte, hem op zijn bed legte, en toen vertrok. Nog steeds, na een jaar. Nog steeds zijn de woorden van die brief in mijn geheugen gebrand. Het verdwijnt niet, het lijkt wel alsof ze erin gegraveerd staan..

"Gaat het wel?" Hailey komt de woonkamer binnen en kijkt me bezorgt aan. "Ja" Glimlach ik. "Rose ik zie het aan je, wat is er aan de hand?" "Niks" Lieg ik glashard. Hailey komt naast me zitten en kijkt me streng aan. "Oke oke.. Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik Harry achterliet" piep ik zacht. "Oh schat, kom hier" Ze trekt me in haar armen waar ik meteen begin te huilen.

Fuck you, Harry Styles.

Reageer (1)

  • xStephaniiee

    Wow!! Echt super mooi geschreven zeg!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen