Foto bij 1.5

We liepen het mega terrein op als je binnen komt is het eerste wat je ziet de mega grote renbaan waar alles is. Eerst gingen we wat consumptie halen die Zayn eerst betaalde. daarna liepen we langs de tent daar mainstage waar we een redelijk goede plek hadden voor Moss. Ik sta Liam en naast Sandra. Ik kijk helemaal geïnteresseerd naar mainstage maar als ik om kijk zie ik dat Sandra en de jongens helemaal onderzoekend om zich heen aan het kijken zijn. Iedereen is onder de indruk van alle mensen die hier zijn en hoe groot het terrein wel niet is, en ik zie Niall helemaal glunderen om de vele eetkraampjes die er staan. Ik kan mijn lach niet in houden en begin te lachen. Ik word heel raar aangekeken maar dan begint er iemand te praten. "HALLO PINKPOP! HEBBEN JULLIE ER ZIN IN?!" iedereen begint te juichen en ik doe vrolijk mee. Ik zie Sandra nog een beetje onzeker naast mij staan dus geef haar een stomp tegen haar arm. Ik buig naar haar toe en zoek haar oor aangezien gewoon praten bijna onmogelijk word door al het gegil. "Doe mee! Niet zo onzeker zijn." en ik draai me weer terug. "HET IS GEWELDIG OM ZE HIER TE HEBBEN, EN ZE HEBBEN OOK NOG EENS DE EER OM DIT WEEKEND TE OPENEN. LAAT JULLIE HOREN VOOR MOSS!" iedereen begint te juichen en te klappen terwijl de man van het podium afrent en moss opkomt. Ik kijk even naar Liam die helemaal vrolijk staat te kijken. Als ze eindelijk staan beginnen ze te spelen. Ik ken ze jammer genoeg alleen niet goed maar wat ik ken is wel echt leuk. En ze krijgen ook echt iedereen mee als iedereen springt springen wij met onze groep ook. Uiteindelijk op het einde spelen ze mijn favoriete nummer the hunter. Ik begin dus een beetje mee te bewegen en mee te zingen en Sandra doet met me mee. In het midden van het nummer word ik aangetikt door Liam "je vind het leuk he?" Ik knik en ga wat dichter tegen hem aan staan, en hij slaat een arm om me heen. "Ik heb je gemist". "ik jou ook." op dat moment stopt het nummer en iedereen begint te klappen. als ze af zijn kijkt iedereen me aan. "wat nu?" ik kijk zayn aan en trek Sandra en Liam mee naar de tent voor Will and the people. Ik kijk snel om maar ik zie dat Sandra Zayn vast heeft en Liam Niall mee heeft getrokken. En gelukkig volgen Louis en Harry ook gewoon.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen