Foto bij Lisa

Als ik al mijn spullen heb uitgepakt, doe ik snel mijn witte All Stars aan en ren de trap af. "Doei mam!" "Hoho, waar ga jij heen ? Heb je al je spullen uitgepakt ?" "Ja mam, en ik ga even naar buiten de buurt verkennen." "Nou vooruit dan maar weer ! Om half 7 BEN je thuis !" "Jaja" roep ik snel en ik ren naar de deur. Hmmm waar zal ik heen gaan ? Links ? of toch rechts ? Ik ga links en loop met me handen in mijn zak over de stoep. "...whistle baby, whistle baby let me know" zing ik tot dat ik gegiechel bij de speeltuin hoor waar ik langs loop. "Wie hoor ik ?" "Ooh sorry, dat ik lachde maar dat liedje zit nu ook in mijn hoofd haha" en het meisje dat op de schommel zit begint weer te lachen. Ik bloos en loop naar het meisje toe. "lisa" zegt het meisje "en hoe heet jij ?, ben je hier net komen wonen ? Ik ken je nog niet" "Ik heet Courtney, mijn ouders moesten hier wonen omdat ze ons andere huis niet meer konden betalen." zeg ik terwijl ik ga zitten op de andere schommel. "Baal je dat je hier bent ?" "Naja, ik kan er niet veel tegen doen, alleen ik weet nog niet waar bijvoorbeeld leuke plaatsen zijn of winkeltjes" "Kom!" zegt Lisa en ze staat op. "Hoezo waar gaan we dan heen ?" "Daar kom je wel achter, kom spring maar achter op mijn fiets" Ik doe wat ze zegt en we fietsen nog niet eens 5 minuten of Lisa zegt: "We zijn er !" "Waar zijn we ?" "Dit is onze grote winkelstraat, je kan hier onwijs leuk shoppen !!!" "Ooh cool !" roep ik uit. "kijk eens" en Lisa geeft me een grote roze suikerspin. "Nee joh, moest je daarvoor betalen ? dat hoeft echt niet hoor !" "Haha, nee gekkie kijk: het is koop weekend !, je kan hier voor 50% korting lekker shoppen en de suikerspinnen zijn helemaal gratis ! Maar kom ik weet iets veeeeel leukers !" Ze pakt mijn hand en sleurt me mee naar een klein paadje van hout, We lopen naar beneden en komen bij een strand uit "Kijk eens aan, hier is elke 1ste zaterdag van de maand een Beach Party van 13 tot 16 jaar, er wordt geen alcohol geschonken en het entree is gratis, maar alles wat je koopt qua drankjes en popcorn ofzo kost wel geld !" "Wauw dat is echt SUPER COOL !!" "Ja en morgen is het ! DE beach party ! Kom je ook ? Dan haal ik je bij je huis op, ik woon op nummer 15, en jij ?" "Ik op 19 ik zal het vragen aan mijn ouders ik sms je wel !" We wisselen onze telefoonnummers uit en ik loop weer naar huis. Dat was echt leuk, gelukkig heb ik al 1 vriendin !! Als ik thuis kom ga ik bij mijn ouders op de bank zitten. "Heey mam en pap, luister ik heb al een vriendin ze heet Lisa, en ze vertelde over een strand feest morgenavond voor kinderen van 13 tot 16 jaar, er wordt geen alcohol geschonken en het entree is gratis" Ik wacht gespannen af op het antwoord van mijn ouders.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen