Foto bij Dankwoord.

Okay, hoi.
Dat was dus het einde. Ook mijn eerste happy ending. ^^
Ik weet dat het eigenlijk niet kan, Harry zou nog andere familie hebben, enzovoort. Maar ik heb besloten dat ik het gewoon hier bij laat, je mag zelf verzinnen hoe het allemaal verder zou moeten gaan. Ikzelf vind dat Remus en Alice wel een goed einde verdienen.
Ik wil jullie bedanken voor de vele abo’s, kudos, reacties en weet ik veel wat nog meer. Jullie hebben me heel erg gemotiveerd door te blijven schrijven, ook al ging het een tijdje niet zo goed met me. Dus bedankt. <3

En dan heb ik nog wat stories. Twee die al afgelopen zijn; You are the only cure for my pain | Fred Weasley en Just a faitytale | Sirius Black. Ook nog twee die nog lopen en die ik samen schrijf Wake me up inside | Peter Pettigrew, samen met Kreacher en The girl who didn't leave a comment, samen met Mylintis. En ik ga er binnenkort nog twee beginnen. Één daarvan ga ik samen met Marinda schrijven; Transfigurations | Hogwarts. En ik ga er zelf waarschijnlijk nog een beginnen over Sirius, maar dat weet ik allemaal nog niet zeker, ik ben er nog niet aan begonnen. Als je een waarschuwing zou willen als een van deze of een andere story gaat beginnen, mag je dat hieronder in de reactie die je natuurlijk achter gaat laten zetten.
In ieder geval ga ik nu eerst op vakantie, ben ik eigenlijk al. Ben activeert dit voor me. ^^
Jullie ook allemaal een fijne vakantie! <3

Reageer (30)

  • mOoNx

    ik vond het een echt hele leuke story (Y) en het is jammer dat ie is afgelopen

    1 decennium geleden
  • Altaria

    Ja! een Happy end! Het allereerste verhaal dat ik op Q las had geen happy end... Misschien ken je het: You are the only cure for my pain | Fred Weasley.. (hmm volgens mij had ik dit al een keer gezegt.. Shit happens..) Ik kijk ook uit naar je nieuwe stories!!

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    Ik zou het heel erg op prijs stellen om een berichtje te krijgen. Ik kijk er naar uit! Ik zal je verhaal missen(H)

    1 decennium geleden
  • katl1

    Het geeft niet dat het niet helemaal klopt hoor, dat kan bijna nooit bij fanfic. En ik hou van happy endings!

    1 decennium geleden
  • Nixon

    Ik ben zo blij dat je dit een happy end hebt gegegeven, want dat verdiende dit verhaal <3
    Ik wil op zich wel weten als je een nieuw verhaal start (;
    Bedankt voor het schrijven van dit fantastische verhaal! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen