Foto bij 1.4

heeyy peepz,
god heb je vakantie kan je nog niet schrijven omdat je van hop naar her moet en geen inspiratie hebt. hier is weer een stukje (:

xx

Na veel gezongen, gepraat en gelachen te hebben komen we eindelijk aan bij de parkeerplaats van camping B waar we onze bandjes krijgen. Ik neem afschijd van mijn vader en samen met Sandra lopen we als een pakezel de camping op. Na een stuk gelopen te hebben gooien we alle spullen neer en ik ga op mijn koffer zitten en pak mijn IPhone. Heeiix, Sandra en ik staan op de camping. Ergens in het begin. Waar zijn jullie? xoSandra is ondertussen ook op haar koffer gaan zitten en wacht geduldig tot ik mijn telefoon weer weg leg. Nog geen twee minuten later krijg ik een smsje. Heeii babe, we komen nu net aan ik denk dat we over ongeveer vijf minutjes binnen zijn, dan bel ik wel even. xo Nog ongeveer een uur en pinkpop begint. Ik geef Sandra een knuffel "Schat je eerste festival begint over een uur". "Ja! Ik heb er zo veel zin in." Ik laat Sandra snel terug omdat mijn telefoon aan het trillen is, ik kijk snel op het scherm voordat ik opneem. "Hee Liam"! "Hee Kyra. we komen nu net door de ingang van de camping". "Oké... wacht ik ga even op mijn koffer staan misschien zien jullie me dan." snel ga ik staan en kijk naar de ingang. "wacht volgensmij zie ik je blijf eens staan." zoals ik al dacht blijft een groepje jongens staan en kijkt om zich heen."Ja dat zijn jullie oke kijk nu aan jullie rechter kant en als jullie een beetje over de mensen heen kunnen kijken zien jullie mij zwaaien." Liam gaat op zijn tenen staan en ik begin spastisch te zwaaien. Na een minuut heeft hij me eindelijk gevonden en zwaait hij terug. "Oké blijf zo zwaaien dan komen we naar jullie toe. tot zo" "tot zo." snel stop ik mijn telefoon weer in mijn broekzak en gebaar Sandra dat ze ook moet gaan staan. We staan nu beide op onze koffers en zwaaien alsof we redding nodig hebben. Niet veel later zijn de jongens bij ons en geven we ze een knuffel. Liam is bij mij de laatste en de kuffel duurt langer dan bij de andere. Ik krijg een warm gevoel en eigenlijk wil ik hem helemaal niet los laten maar we moeten snel onze tent op zetten voordat er geen plek meer is. Gelukkig vinden we nog een plekje waar we naast elkaar kunnen staan met zijn allen. als na ongeveer drie kwartier alles staat lopen we naar het pinkpop terrein toe. nadat alles is gecheckt lopen we het mega terrein op naar mainstage waar over tien minuten moss begint.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen