Dream 41.
Aan de ene kant voelde ik me ongemakkelijk dat Niall zo dicht bij me zat. Aan de andere kant maakte het me niet uit, bovendien voelde het vertrouwd. We zaten al een tijdje in de limo en ik vroeg me af of we de rest ook nog op gingen halen of dat we direct doorreden terug. "I didn't ask you if you like the limosine, so... do you?" hij kreeg kuiltjes in zijn wangen en een klein blosje terwijl hij het zei. Ik glimlachte naar hem. "I don't like it... I love it!" Ik dronk het laatste beetje uit mijn glas en zette het weg. Ik pakte de schaal m&m's en raapte er een hand uit. Ze verdwenen allemaal tegelijk in mijn mond. Ik staarde een beetje voor me uit en kreeg door dat Niall naar me zat te kijken. Ik slikte het laatste restje door en keek hem aan. "What's up?" vroeg ik lachend aan hem. Plots kwam zijn hoofd heel dichtbij en drukte hij zijn lippen op die van mij. Ik merkte dat ik naar achter werd geduwt waardoor alle m&m's uit de bak rolden. Voorzichtig hield hij zijn hand onder mijn hoofd zodat ik hem niet tegen iets aan kon stoten. Ik ging met mijn hand door zijn zachte haren. Na een zoen die maar seconden leek te duren stopte Niall ermee en ging weer naar achter. Ik ging recht zitten en keek naar de m&m's die van mijn schoot af rolden. Ik voelde een paar m&m's achter mijn shirt. Niall keek me aan met een smile van oor tot oor. Een beetje onopvallend probeerde ik de m&m's uit mijn shirt te schudden. Oke, dit zou awkward worden maar ik moest het gewoon doen. Ik trok mijn shirt over mijn hoofd en alle m&m vielen op de bank. Ik keek even naar Niall die naar mijn bh keek. Ik kreeg een blos op mijn wangen en trok mijn shirt snel weer aan. "I'm sorry I.... " Ik werd onderbroken door Niall die ook een kleurtje op zijn wangen had. "Doesn't matter... does. not. matter." zei hij lachend. Tuurlijk vond hij het niet erg dat ik dat deed. Onopvallend legde hij een arm om me heen en keken gewoon voor ons uit. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat ik in een limo zat met Niall Horan van One Direction die mij net had gezoend en mijn bh had gezien terwijl ik niet eens een relatie met hem had maar met iemand anders...
Er zijn nog geen reacties.