Foto bij Chapter 11

Pov; Katherine 'Kath' Raven

‘Sam, de demonen zijn hier’ Zegt Dean snel door de telefoon. ik kijk door de kier en zie de demonen naar de badkamer wijzen, Dean ziet het ook. Hij trekt me omhoog en wijst naar de badkuip. Ik schud mijn hoofd maar hij duwt me er al in. Zachtjes doet hij het gordijn dicht. Ik ga op mijn hurken zitten en voel zijn knieën tegen mijn rug duwen. Het liefste wat ik nu wil doen is hem van me weg duwen, maar we moeten weg komen van de demonen. De deur van de badkamer gaat open en ik voel hoe mijn adem in mijn keel stokt. Als ze ons nu zien zijn we dood. Dean verschuift zich een beetje en hurkt naast me neer. Zijn hand blijft op mijn onderrug liggen. Ik kan hem met samengeknepen ogen aan. Weer die twinkeling, ik weet gewoon dat hij hier van geniet. De deur wordt open gegooid en ik hoor een schot. De demon die in de badkamer had gestaan loopt snel naar buiten. Ik bedenk me geen moment en ruk het douchegordijn weg. Ik storm op de andere demon af en steek een mes in zijn arm. Met een gigantisch kracht wordt ik door de kamer gegooid en rent de demon weg. Handen helpen me overeind en ik kijk versuft naar Sam die voor me staat. ‘ze zijn weg, we moeten je vriendin halen en weg’ Dean komt weer naar binnen en Sam pakt de tas van Carly. Ik hou me nog aan de muur vast terwijl de duizeligheid wegzakt. ‘we kunnen niet zo lang wachten’ Dean trekt me mee. Snel vis ik mijn tas van de grond en ren met hem mee.
‘Hier zijn je spullen, Car’ zeg ik gelijk als we bij het andere motel zijn. Carly kijkt verbaast naar ons. Even zie ik aan haar dat ze zich lichtelijk betrapt voelt. Ze doet iets in haar zak, maar ik ga er niet op in. ‘wat is er gebeurt?’ vraagt Carly.
‘Demonen’ antwoord ik kortaf. Ik zwaai mijn tas over mijn schouder en loop snel naar de mustang. ‘ik hoop niet dat jullie met ons mee hoeven’ reageer ik bits tegen Dean die naast me staat. Hij wijst op de Impala. Even ben ik verbaasd. ‘damn, das een mooie auto’ zeg ik zacht. Dean krijgt een brede grijns. ‘LAAT ME LOS!’ Dean en ik draaien ons allebei om. Carly ligt weer bij Sam in zijn armen. ‘damn, misschien moet je broertje wel met ons mee, ik denk dat Car hier wel een gewoonte van wilt maken’ Dean en ik kunnen ons glimlach niet verborgen houden. ‘Kat! Ik maak je af, als je niet onmiddellijk die grijns van je gezicht haalt!’ roept Carly terwijl Sam haar voor in de mustang zet. Ik ga naast haar zitten en kijk hoe de broers in hun eigen auto gaan zitten. Mijn hand gaat vliegensvlug naar Carly ’s broekzak en ik haal de USB er uit. ‘en wat heb jij gedaan?’

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen