Foto bij 14

deeltje 14 ^^
xxx

--naruto pov--
je voelde een traan over je wang glijden, snel wreef je die weg.'verman jezelf naruto, ik heb een missie voor team kakashi.' zegt tsunade. je slikt maar knikt dan tog. 'de kazekage is ontvoert door de akatski.' legt tsunade uit. je knikt. 'ik ga de rest halen en dan vertrekken we.' zeg je. 'naruto...' je kijkt tsunade emotieloos aan. 'we krijgen kumi wel terug, dat beloof ik je.' zegt ze terwijl ze in haar bureau aan het rommelen is. 'geef dit aan haar als je haar ziet, zeg haar dat alle antwoorden erin staan.' mompelt ze. je pakt het boek aan en knikt, daarna loop je de deur uit.

--kumi pov--
je ligt op het bed na te denken over wat orochimaru verteld heeft over je verleden. denkt hij nou echt dat je dom bent, denk je grijnzend. je moeder was een gerespecteerd ninja en uit de verhalen die je gehoord had kon je uitmaken dat ze haar leven voor jou zou geven. traag ga je recht zitten. nu nog een manier vinden om hier weg te geraken, orochimaru dacht dat je hem geloofde en voor zolang je hier was moest hij dat blijven denken. 'dat is lang geleden kumi.' verbaasd kijk je op, en meteen trek je een kwaad gezicht. 'sasuke.' mompel je. 'en hoe gaat het met je? zit naruto nog altijd achter je aan?' zegt hij met een grijns. je kijkt hem vuil aan. 'liever naruto, als jou sasgay.' zeg je geïriteerd. 'nog altijd even koppig als vroeger.' mompelt hij terwijl hij een arm over je heen slaagt. 'ooit ga je ook voor mij vallen kumi net zoals de rest.' fluistert hij in je oor. je kijkt hem flirtirig aan. 'is dat zo sasuke?' zeg je zwoel. grijnzend knikt hij. je sluit je ogen.'nou...' fluister je in zijn oor. 'DACHT HET NIET' schreeuw je zo hard als je kan. meteen grijpt hij naar zijn oor en kijkt je verontwaardigd aan. 'niet iedereen vind je knap.' zeg je lief. 'ik vind je namelijk gatlelijk.' ga je op dezelfde toon verder. met een hmm geluidje verlaat hij je kamer.
na 5 dagen heb je nog altijd geen plan om weg te geraken en elke dag komen er meer leugens uit orochimaru over je ouders, het is overduidelijk wat hij probeert de doen, en elke dag probeerd sasuke met je te flirten waar je echt gek van word. je bent onderweg naar de zaal waar je orochimaru en kabuto hoort praten. 'ik heb over 6 dagen afgesproken met sasori.' hoor je kabuto zeggen. 'dat is goed, mischien kun je kumi meenemen, het zal haar goed doen om nog eens buiten te komen.' zegt orochimaru. 'hai!' je zucht, over 6 dagen kom je eindelijk nog eens buiten en wanneer kabuto met sasori bezig is kan jij wegsluipen en zo de informatie die je hebt naar konoha brengen. grijnzend wandel je verder, eindelijk iets dat meezit, denk je blij.
de 6 dagen zijn eindelijk voorbij en je staat letterlijk te springen om terug buiten te kunnen. kabuto geeft je een zwarte cape die je snel aandoet. als alles klaar is vertrekken jullie. als jullie aan de brug zijn blijft kabuto plots staan. 'wacht hier.' zegt hij. je knikt en wacht tot hij uit je zicht is. wanneer je de kans ziet sluip je weg, wanneer je aan de oever van de rivier komt zie je een klein probleem, hoe moet je in hemelsnaam ongezien de rivier oversteken?? 'wat ben je van plan kumi?' meteen verstijf je van angst als je die stem achter je hoort. 'oom... ik euh... was de ninjas die kabuto in het oog houden, in het oog aan het houden.' zeg je snel. even kijkt hij je achterdochtig aan maar knikt dan. 'goed kom mee.' mompelt hij. teleurgesteld volg je hem. voor jullie de brug opwandelen zet je je kap op zodat je gezicht niet te zien is. na een tijdje blijkt het dat de persoon waar kabuto mee afgesproken had niet sasori was. 'waarom roep je die 3 ninjas dat je bij hebt als verterking niet? je zult ze nodig hebben.' zegt orochimaru vals. je slikt en kijkt afwachtend af, wie er tevoorschijn zou komen. 'wel wel wel, naruto uzumaki wat een verassing.' zegt kabuto vals. je staart naruto kwaad aan. waarom nu net hem, team 10 of 8? nee natuurlijk moet net naruto deze missie doen. 'ik heb een verassing voor je naruto.' zegt orochimaru vals. vanuit je ooghoeken zie je dat hij zijn hand naar jou kap opheft. met een zucht sluit je je ogen, met een ruk word de kap van je hoofd verwijderd. 'kumi???' je kijkt naruto aan, die je op zijn beurt verbaasd aanstaart.

Reageer (1)

  • Luckey

    Spanned :)
    Hoe gaat dit aflopen
    Snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen