Foto bij O1O

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • QueenMary

    Oooooh =(

    1 decennium geleden
  • yasmine658

    Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!! Meeeer! Meeeer! Meeer!!

    1 decennium geleden
  • Thread

    Damn, waarom moet ik altijd huilen bij zielige stukjes. Dat is al de tweede keer in dit verhaal en je hebt nog maar 10 hoofdstukken geschreven. (huil)

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Nu maak je me heel erg blij met een stukje uit Cesc's pov :') Maar wat zielig voor hem! Hmm, misschien wordt het nu wel weer wat met Julia, maar dan nog.. Iemand in de steek laten voor een ander , hmpf.
    Mooi geschreven!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen