Foto bij 3. Alice's pov

Meer abo's + Kudo's?:$

Ik luisterde vaag mee met het gesprek van Mason en Justin, maar was zelf ook druk in gesprek. 

Het was pauze. Ik en Jazzy zaten buiten in het zonnetje. Ik zag Justin en Mason staan. Jazzy zei: ‘Hij is knap eh’. Ik keek op en zei dat ze niet wist waar ze het over had. ‘Ik zie je wel steeds naar Justin kijken’ zei ze. Ik grinnikte even en dacht na. K gaf toe hij was niet lelijk. Jazzy keek me aan toen keek ze naar Justin. Ze stond op en liep naar Justin en Mason toe. Ik liep achter der aan en vroeg wat ze van plan was. Jazzy zei niks terwijl ze met Justin begon te praten en een paar keer mij aankeek. Ik begon met Mason te praten toen ie opeens zei: ‘ik mis je en ik wil je terug.’ Ik schrok toen hij dat zei. Ik hou ook nog steeds van hem en wil het echt heel graag opnieuw proberen een nieuwe kans. Ik knikte van dat wil ik ook. Hij vroeg:‘Allermooiste liefste Alice would you be my girl?’ ik zei ja en knuffelde hem. Hij keek me aan en zei: ‘i love you beauty.’ ik keek hem aan en zag weer die mooie blauwe ogen. ‘i love you to schatje.’ zei ik. Justin kwam aan lopen en vroeg of k uit school iets wou gaan doen met hem. Ik knikte van nee en zei: ‘Ik ga met Mason mee.’ Ik gaf hem een kusje en Justin keek verbaasd naar ons. 

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen