Foto bij Seventy-One

*Harry Styles

Ik strekte me uit en at mijn pizza verder op. Mijn gsm had 1 nieuw smsje.
Misschien had ik het niet gehoord door de luide muziek van daarstraks. 'Mell' las ik voor. Zoey veerde recht en staarde naar het toestel in mijn handen. 'Lees eens voor.' Met een paar tikken op het schermpje opende ik het berichtje. 'Hé Hazz, heb het interview gezien en wou je effe laten weten dat ik er ook zo over denk. Kusje, Knuffel, kusje, knuffel, Mell' las ik voor terwijl ik een lichte grinnik probeerde te onderdrukken. Zoey daarentegen begon luid te schateren van het lachen, iet omdat het berichtje zo grappig was ofzo, het was een soort triomflach. Wie het laatst lacht, lacht het best zeg maar. Ze duwde me achteruit in de zetel en gaf me een kus. 'Ze zou ons nu eens moeten bezig zien, ik zou betalen voor de uitdrukking op haar gezicht. Kun je het je een beetje voorstellen?' Ik begon nu zelf ook te grijnzen en probeerde me haar gezicht voor te stellen met wijd opengesperde neusgaten, wild blond haar dat rond haar gezicht hing, een kloppende ader op haar voorhoofd, en zo'n vuurspuwende ogen dat het bijna écht brandde door het je gewoon voor te stellen. Het zag er zo eng en tegelijk ook komisch uit dat ik samen met Zoey mee begon te lachen. 'Als ze ons zo zag zou ze ons allebei genadeloos afslachten.' 'Als ze ons eerst te pakken krijgt en nog niet ontploft is tegen dan.' voegde ze eraan toe. Ik grijnsde en duwde Zoey nu achteruit. Met een gedempte plof kwam ze op de kussens terecht en gaf ik haar opnieuw een kus, gewoon omdat ik het kon en ze zo'n heerlijk zachte lippen had. 'Ik kus met Harry Styles.' grinnikte ze. 'Een vijfde van One Direction, derdeplaats bij x-factor, geweldige kusser en schattige krullenbol. Ik durf te wedden dat miljoenen meisjes hun rechterhand willen geven om met me van plaats te ruilen.' Ze giechelde nog eens meisjesachtig en kuste me opnieuw terwijl ze haar hand onder mijn t-shirt liet glijden.

Net terug van kamp en mijn computer is net genezen van een virus. Windos virtual angel, iemand ooit van gehoord? Ik niet alleszins. Hoe dan ook, ik zit een beetje in tweestrijd. Aan de ene kant wil ik graag een 16+ stukje doen, aan de andere kant heb ik dat nog nooit geschreven, ben ik nog maagd (en kan het dus wat genant voor me zijn om te schrijven xD) En weet ik niet of jullie dat zien zitten? Wat denken jullie?

Reageer (7)

  • Coleta

    Dit is echt zo'n leuk verhaal ;o
    En mij maakt het btw niks uit of het 16+ is of niet doe gewoon wat jij leuk vindt om te schrijven ;)

    1 decennium geleden
  • Coleta

    Dit is echt zo'n leuk verhaal ;o
    En mij maakt het btw niks uit of het 16+ is of niet doe gewoon wat jij leuk vindt om te schrijven ;)

    1 decennium geleden
  • Coleta

    Dit is echt zo'n leuk verhaal ;o
    En mij maakt het btw niks uit of het 16+ is of niet doe gewoon wat jij leuk vindt om te schrijven ;)

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    je kan proberen is altijd wel leuk (krul)
    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    16+ is altijd grappig, dus doe het maar.:D
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen