Written by: MyLullabye

Sorry dat het zolang duurde darlings,
ik was mijn pc kwijt aan mn moeder en ik was de afgelopen week nogal nerveus omdat ik een belangrijke uitslag zou krijgen!

This one is for Fabi omdat ze zolang moest wachten tot ik weer verder schreef!

George Weasley

Om de zoveel tijd keek ik steels naar Luna. Wat is ze toch eigenlijk mooi...
Maar wat zou zo iemand zoals zij, moeten met iemand zoals mij?
Zij is net zo mooi als een volle maan, en ik...Ik ben net zo lelijk als een huis dat rood is doordat het in de fik staat ofzo.
Nadat ik nog een keer naar haar keek, zag ik dat ze mij ook aankeek en ik keek blozend weg. Waarschijnlijk was mijn gezicht net zo rood als mijn haar...
Fred stond tegen me te praten, maar ik kreeg geen woord mee van wat hij zei. Het was me opgevallen dat Luna steeds bleker en bleker in haar gezicht werd en ik begon me zorgen te maken.
Ik keek nog eens haar kant uit en zag hoe ze door haar benen heen zakte.
"Luna" riep ik geschrokken. Ik zag hoe Hermione en Ron naast haar gingen zitten en Hermione pakte haar pols. Wat was ze aan het doen?
Ik keek op van een waarschuwende stem die zei dat we moesten vertrekken.
Ik keek recht in de ogen van een death eater die boos naar Luna keek. "Do even normaal." Het was eruit voordat Fred er erg in had en toen hij doorhad wat hij had gedaan, wemelde het van de Death Eaters om ons heen.
Shit.
De Death Eater kwam dreigend naar Fred gelopen en greep hem bij zijn gewaad.
Fuck, fuck, fuck, we móesten hier weg!Nu!
Snel schoof ik mijn armen onder Luna's rug en knieholtes nadat Fred snel verschijnseld was. Ik verschijnselde met Luna, hopend dat de rest snel zou volgen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen