Foto bij Lily Rose

ik open stil de voordeur. mijn ouders ruzien weer eens. ik sluit de deur, en loop zo stil mogelijk de trap op naar mijn kamer. ik loop naar mijn radio en zet hem aan. daarna ga ik op bed liggen en kijk naar mijn plafond. na een tijdje stopt het geschreeuw en hoor ik de voordeur dichtslaan. even later hoor ik voetstappen op de trap. mijn kamerdeur word open gegooid. mijn vader staat woedend in de deuropening. dit is jouw shuldsist hij. ik kijk hem verbaasd aan. hij komt dreigend op me afgelopen. hij slaat me hard in mijn gezicht. door de klap val ik op de grond.als jij er niet was, was dit alles niet gebeurd. dan waren je moeder en ik nu gelukkig! hij trapt me in mijn buik. ik krimp in van de pijn. hij blijft me slaan en schoppen tot ik niet meer beweeg of geluid maak. ik hoor mijn vader de kamerdeur weer dichtslaan. ik lig huilend op de grond. na een tijdje sta ik met veel moeite op en klim weer op mijn bed. na een tijdje word alles zwart voor mijn ogen.

...


ik open langzaam mijn ogen. vaag hoor ik het geschreeuw van mijn ouders. mijn moeder is dus weer terug. ik kijk op mijn wekker en zie dat het al half drie s´nachts is. ik ben dus ongeveer 6 uur bewusteloos geweest!. ik loop langzaam naar de badkamer. ik negeer de pijn in mijn lichaam en kijk in de spiegel. op de plek waar mijn vader me geslagen heeft zit nu een blauwe plek. ik trek mijn shirt omhoog, ook op mijn buik, armen en benen zitten blauwe plekken. Dan opeens is het stil. mijn ouders zijn gestopt met schreeuwen. ik hoor de voordeur niet dichtgaan. het is stil. veel te stil. ik ren meteen de trap af naar de woonkamer. als ik binnen kom zie ik mijn vader met wazige ogen ergens naar kijken. ik kijk ook die kant op. ik zie mijn moeder in een plas bloed liggen naast de tafel. ik ren naar haar toe. haar ogen zijn dicht en ze ademt onregelmatig. ik hoor iemand langs me lopen. mijn vader rent de woonkamer uit. met een walm van alcohol om zich heen. even later hoor ik de voordeur open en dicht gaan. in paniek pak ik de telefoon die naast de computer staat en bel het alarm nummer. alles moet goed komen! ik kan mijn moeder niet verliezen. niet nu!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen