Foto bij day 1.

dyenna POV

zachtjes hoor je de wieltjes van onze koffers over de vloer van het vliegtuig rollen. iedereen loopt het trapetje af die naar het vliegveld leid. als ik op het vliegveld sta kijk naar de donkere avond lucht. ik zie een vliegveld landen en ik word op mn schouder getikt. ik kijk om en zie dat het mn mentor is.
'we gaan naar een hotel, morgen gaan we naar onze echte verblijfplaats' zegt hij.
ik knik en we lopen met zn allen het vliegveld af.
het licht van de maan geeft nog maar net genoeg licht om te zien waar we precies lopen.
we komen in de stad terecht en onze blikken vallen op een groot hotel vol met lichtjes. het ziet er erg duur uit maar dat lijkt mijn mentor niet te boeien want hij loopt gewoon naar binnen. we lopen achter hem aan en voor we het weten hebben we kamers. we worden door een mevrouw naar onze kamers geleid, het zijn best wel veel kamers we hebben dan ook best een grote klas.
ik loop met mn vriendinnen onze kamer in en ik laat me op het bed vallen. we doen de deur dicht en we doen snel onze pyjama's aan. ik ga in bed liggen en doe mn ogen dicht, maar net als ik bijna slaap hoor ik zachte stemmen uit de kamer naast ons.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen