Foto bij Wat gebeurd er met me?

We lagen in een soort picknick houding bij elkaar als een groep, ik lag naast Harry Sophie lag naast Niall en Louis lag aan de andere kant van mij en Zayn en Liam lagen tussen Louis en Niall. Ik voelde zo warm aan dat Harry er gek van werd.. hij zei ; Verena why don't you go in the water to cool down? ik zei ; because when i get out of the water i'll be freezing! en voordat ik nog meer kon zeggen voelde ik zijn handen rond mijn heupen en droeg hij me naar het water, ik schreeuwde schopte stribbelde tegen maar niets hiel. NOO PUT ME DOWN STYLES! PUT ME DOOOWWNN!!! en voordat ik nog meer kon tegen stribbelen lagen we allebei in het water. ik was boos, heel boos. HARRY EDWARD STYLES HOW COULD YOU DO THIS TO ME?? Iedereen op de handdoeken lagen plat van het lachen en ik moest toegeven het was echt nog steeds heel warm! Harry was aan het lachen en liep naar me toe, hij knuffelde me en zei ; I'm sorry Verena I thought because you were feeling soo hot.. you could use a cooldown.. ik antwoordde met ; I know... BUT DON'T DO THAT EVER AGAIN! zei ik en toen gingen we weer op de handdoeken liggen.. Ik was naar de sterren aan het kijken. De sterren waren echt heel mooi.. een paar minuten later lag ik met mijn ogen dicht weg te dromen totdat ik 2 sterke armen om me heen voelde. ik dacht niet na en ik kroop dicht tegen diegene aan. Toen deed ik mijn ogen open en zag ik Harry naar me kijken met die mooie ogen.. hij had zo'n lieve twinkel in zijn ogen.. hij keek me aan en zei ; Hello beauty :) ik zei ; Hey. ik was echt doodop ! ik kon niet meer dus we besloten om maar naar huis te gaan. de jongens vroegen ons of we wouden blijven slapen * PARTY HARD!! * riep Niall. Ik moest lachen dus ik belde me moeder op ..
*telefoon gesprek met mama *
ik; Maaamm??
Moeder; Ja?
ik; De jongens vroegen of we wouden blijven slapen.. mag dat?
Moeder; uhmm.. ik weet het niet..
ik; Maamm we gaan heus niks doen dat niet mag! haha
moeder; Oke dan! zorg dat je geen gekke dingen doet jonge dame!
ik; Okee mam.. Hou van je!
moeder; ik ook van jou x
* einde telefoongesprek*
ok guys My mom said that we can stay :D zei ik. YAY hoorde ik Niall zeggen.. en ik kon niks anders doen dan rood worden! x

Reageer (1)

  • TeamNosh

    Leuk (H)

    XOXO

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen