Foto bij ||Feeling 14

Multitude
Justin Bieber
Shanna miller

Shanna Miller
We waren aangekomen bij het restaurant en ik zuchtte toen ik alle flitsen van camera's zag. "Hoe weten ze waar je bent?" Zeurde ik. Justin zuchtte en hij deed zijn best om het probleem buiten het gesprek te houden. We duwden ons zelf door de grote groep paparazzi en nu ook fans en kwamen eindelijk aan bij de ingang. Kenny hield de deur voor ons open om hem daarna weer te sluiten. "Ik snap nit hoe je met dit alles omgaat," zei ik terwijl ik op de bank schoof. Justin kwam naast me zitten. "Dus, wat neem je?" Vroeg hij om het gesprek te veranderen. Ik haad geen zin om te eten, maar ik wist dat het moest. "Ik denk dat ik later thuis eet, ik heb geen honger," glimlachte ik zwak naar Justin. Justin haalde een hand door zijn haar en zuchtte. "Luister Shanna, ik denk dat het echt beter is als je nu eet in plaats van thuis, alsjeblieft?" Hij probeerde aardig te doen omdat we onder de mensen waren, als we alleen thuis waren was hij al lang tegen me uitgevallen. "Ik neem wel een salade," zei ik uiteindelijk en ik keek naar Kenny en Pattie die wat ongemakkelijk tegen over ons zaten. Dit was niet een van m'n beste dagen en ik wilde naar huis, alleen zijn. "Je moet wel wat meer eten," lachte Pattie naar me. Ik wilde niet gemeen doen, niet tegen Pattie. "Ik ga even naar het toilet," ik zette mijn glas op tafel en liep langs Justin heen. Ik had tijd voor mezelf nodig. Op het toilet ging ik boven de wc hangen en gooide alles eruit wat er nog in zat, aangezien ik de laatste 24 uur niet gegeten had. Opeens hoorde ik de deur van het toilet open gaan, wat betekende dat er nog iemand was. Geweldig. "Shanna?" Hoorde ik de bezorgde stem van Pattie. Ik nam een diepe zucht voordat ik terug praatte. "Het gaat goed," ik wilde liever zeggen dat ze weg moest gaan, maar dat kon ik niet maken na alles wat ze voor me gedaan had. "Ik wilde geen problemen verorzaken, het spijt me," hoorde ik haar gebroken stem zeggen en met dat barste ik in huilen uit. Ik werd duizelig en ik liep het toilet uit, gelukkig had Pattie de deur op slot gedaan zodat we privacy hadden. "Oh mijn god, Shanna. Je bent zo wit. Kom, ik neem je mee naar huis," ze gaf me haar hand en hielp me met opstaan. "Justin, we gaan," zei Pattie. Hij rolde met z'n ogen. now he’s gonna be mad at me for God knows how long. Justin betaalde de rekening en Pattie nam me mee naar de auto. Justin liep ondertussen achter ons en Kenny beschermde ons van de paparazzi. De auto rit was stil en Justin negeerde me, op dit moment had ik nog liever dat hij tegen me schreeuwde. Thuis aangekomen deed Justin z'n schoenen uit, slenterde naar de bank en begon tv te kijken. Ik rende naar boven naar mijn logeerkamer en begon te huilen.

Justin Bieber
"Ga sorry zeggen, NU," zei mama streng en ze gebruikte die toon alleen als ze echt boos was. "Nee," antwoorde ik kortaf terug terwijl ik zapte. "Ze is stom en dramatisch, ze huilt om alles en geeft geen fuck over wat andere mensen denken," schreeuwde ik hard en meteen had ik spijt van wat ik gezegd had. "Ik dacht dat ik je beter opgevoed had dan dit, al die tijd dat ik huilde omdat ik niet meer wilde leven. Shanna gaat hier ook door heen en ze is je vriendinnetje, je moet er voor haar zijn." Ik hield van Shanna, maar ik was er moe van om haar in mijn huis te hebben.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen