Chapter Veintiocho.
En... *tromgeroffel* ik heb nu officiëel vakantie
Zodra ik mijn laptop terug heb, zal ik een foto bij de stukjes plaatsen, aangezien de laptop van mijn ouders de afbeeldinglocatie maar niet wilt kopiëren...
Zodra ik mijn laptop terug heb, zal ik een foto bij de stukjes plaatsen, aangezien de laptop van mijn ouders de afbeeldinglocatie maar niet wilt kopiëren...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
noooo zayn moet haar helpen o.0 nou is het even niet leuk mysterieus;'(
1 decennium geledenwacht misschien vind hij hazel wel leuk en dan heeft ie dat tegen harry gezegt dan dan zegt harry dat zayn dan maar naar hazel moet gaan, zodat ze dan lekker romantisch kunnen knuffelen. En Vomit moet hun romantische midden-in-de-nacht-date niet gaan verpesten ;o Trouwens^^ wat doet zij 's nachts om half 1 nog wakker?^^ WALLI IS IN HAAR KAMER! gaaaaatver walvissen-seks o.0
ahum; ik zal hier maar even niet verder over nadenken ;o mijn gedachtens hebben even een verkeerde wending genomen zeg maar.
weetje; ik vind vomit-olifant (Vomitfant;d) echt coool.
en ik vind alle ogen in je verhaal ook vet. Tennisbalogen, schoteltjesogen, skippybalogen...
schrijf maar snel verder ^^
(zonder walvissenseks ;o)
Omg! Volgens mij wou Zayn haar juist tegen houden die kant op te renne!
1 decennium geledenWheeeeerh! Staat Zayn aan de slechte kant?! Aan de VOMITkant?! Neeeeeee, dat kán niet, dat keur ik gewoon niet goed.
1 decennium geledenDit is slecht voor me. Het is sowieso al niet goed voor me dat het half twaalf is, ik net mijn ontbijt naar binnen heb gescjhrokt alsof het mjjn laatste maaltijd ooit zou zijn, terwijl mijnvader van hot naar her springt (letterlijk, hij was eerst in de keuken, staat dan plots in de tuin om kussens af te kloppen en tovert voor mij een overheerlijk lekker fris bakje koffie voor mijn neus), en ik in mijn pyama zit het zwarte - zeer sexy - pandaogen en een coupe die een uiteenvallend vogelnestje voorsteld.
Dus als je wilt dat ik er ooit nog normaal uitziet, dan hoort Zayn aan de goede kant, okay? Please?
Weh, ik reken trouwens wel met Vomit af, wuahahahahahahaha
X
mooi ^^
1 decennium geledenEU MY GOD. volgens mij heb ik de vorige keer ook al zo gereageerd maargoed. OMFG IK HEB ZOMERVAKANTIE. maar ik geloof het zelf nog niet eens. Weetje ik wou dat ook eens doen. Dat romantsch op elkaar afrennen en dan elkaar in de armen sluiten. Geen goed plan. We eindigde beiden op de grond. En ik had een blauwe plek *sadface*
1 decennium geledenOMY ik wil echt een persoonlijk vomit hebben. Nee niet als in, ik wil persoonlijke kots in een bakje.MAAR EEN VOMIT OLIEFANT. nee ik bedoel, kom op het is altijd leuk om een persoon naast ej te hebben waarnaar je beledigend bent.
oke inspiratieloos momenteel. heb hoofdpijn en moet morgen werken. GEEN ZIN ECHT TOTAAL NIET. maargoed,
snel verder ^^