Foto bij Victoria Justice || OO6

Tips, kudo, abo, reactie? :$

Ik ga naar buiten en loop richting het veldje waar de jongens aan het voetballen zijn. Ik ga op het gras in een kleermakerszit zitten en kijk hoe de jongens aan het voetballen zijn. Pas na vijf minuten ziet Liam me zitten. Met een bezweten hoofd kwam hij naast me zitten. "Hey, ik zag je niet, zit je hier al lang?" Vraagt hij hijgend. Ik grinnik. "Ja al vijf minuten ofso" En ik zie dat de andere jongens nu ook deze kant op lopen. Liam knikt. "VICTORIA!" Louis rent op me af en trekt me in een knuffel. Verward knuffel ik hem terug. "Jij ook hoi louis". Ik zie de jongens jaloers kijken. Wat hebben ze toch altijd? "Oke louis, zo is het wel genoeg" en ik duw hem van me af. Nu komt Harry op me aflopen en opent zijn armen en ik kruip erin. "Hi beauty" fluistert hij in mijn oor. Ik voel dat mijn wangen rood worden. "Hi hazza" En ik rol met mijn ogen waardoor de andere jongens moeten lachen. Harry duwt me van hem af en kijkt de jongens en mij boos aan. "Wat doe ik nu weer verkeerd?" En we beginnen allemaal te lachen waardoor hij een pruillipje op zijn mond verschijnt. "Awh i'm sorry sweetie!" En louis trekt Harry in een knuffel. Er verschijnt meteen een grote grijns op zijn gezicht. En als laatste loop ik naar Niall en geef hem een knuffel. Iedereen gaat op de grond zitten en we praten wat. "Zo Ariana en Zayn hebben het blijkbaar wel leuk ze zijn nu al best lang weg" Zegt Niall die op zijn horloge kijkt. "Die hebben elkaar de liefde verklaard" Lacht louis. Ik verdrink in mijn gedachtes over Ariana en Zayn. Ariana zegt dat ze nog niet toe is aan een nieuwe relatie maar volgens mij vind ze Zayn echt leuk. "Waar denk jij toch altijd aan?" Harry kijkt me fronsend aan. En ik ben gelijk uit mijn gedachtes. Nu kijken acht ogen me aan. "Ik uhm, wat bedoel je?" En ze schieten allemaal in de lach. Waarom weet ik niet maar ik wacht tot ze uitgelachen zijn. Ik heb geen idee waarom maar ik ben nu echt niet in een goeie bui. En ik sta op."Wat ga je doen?" Vraagt Liam. Ik geef geen antwoord en ik loop weg. Naar mijn huisje. Pff, die jongens ook, ik heb echt even rust nodig. "Victoria wacht!!" Harry komt achter me aan rennen maar ik negeer hem. Hij loopt nu naast me. "Moet je niet naar je vriendjes toe" sis ik naar hem. Ik weet niet wat me bezielt maar ik ben echt niet in een goeie bui. "Sorry van daar net maar het zag er zo schattig uit toen je afwezig was" Mompelt hij. Wow, zelf Harry's zelfvertrouwen zakt in als ik zo bot doe. "Geeft niet, ik moet sorry zeggen.." En ik stop met lopen. Nu stopt hij ook en hij kijkt me aan. Ik leg mijn armen in zijn nek. Hij legt zijn armen om mijn heupen. "Sorry" Fluister ik nog een keer en druk een kusje op zijn wang. Ik wil net mijn handen weg doen maar Harry geeft een kus op mijn wang. Hij lacht zijn tanden bloot waardoor die leuke kuiltjes in zijn wangen komen. Ik grinnik en laat hem los en hij doet hetzelfde. Oke, awkward. "Zullen we weer zwemmen? Het is warm.." En hij knikt instemmend. We draaien ons weer om en ik zie dan Liam kijkt, ik weet niet of ik het goed zie maar het lijkt alsof hij boos is. En verdrietig. Shit hij heeft ons gezien. Maar er is niks tussen ons. Een zucht verlaat me mond en we lopen naar de jongens. "Wat was er Victoria?" Vraagt Liam. "Ow niks hoor" Ik wil er liever niet over praten maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen. "Wat deden jullie net dan?" En hij kijkt een beetje geiriteerd. Shit, wat is er toch met hem? Komt dit alleen omdat ik Harry een klein kusje op zijn wang gaf?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen