True happiness comes fom the joy of deeds well done, the zest of creating things new.

Vrijdag 1 december 2006


~ Mila Adams
De leraar doet de deur achter zijn rug aan en kijkt me aan. ‘Dat ben ik niet van je gewend,’ mompelt hij en kijkt bedenkelijk om zich heen. De gang is leeg en rustig. Het lijkt wel alsof alle lokalen in deze gang leeg zijn. ‘We kunnen het natuurlijk ook anders regelen.’ De leraar zet een stapje dichterbij. Ik zet een stap naar achteren.
Als ik tegen de muur sta, trek ik een angstige blik. Ik vind dit niet fijn, allesbehalve juist. Zijn hand glijdt over mijn wang en hij grijnst. ‘Ik kan je een zesje geven. Dat is voor jou nog middelmatig, maar beter dan een één. Ik wil echter wel wat terug voor dat zesje.’ De leraar likt met zijn tong over zijn lippen om ze nat te maken. Ik schud mijn hoofd. Geef me dan maar een één. Ik kan het makkelijk hebben.
‘Ik accepteer geen nee.’ Ik blijf mijn hoofd schudden terwijl de leraar nog een stapje dichterbij zit. Zijn lichaam staat nu bijna tegen dat van mij aan. Ik leg mijn handen op zijn borst en duw hem weg. De leraar is even van zijn stuk gebracht en zet een paar stappen. Dit geeft mij de kans het op een lopen te zetten. Ik vlucht de eerste wc in die ik tegenkom. Het is wel een meisjeswc, gelukkig. Ik doe het hokje op slot. Ik doe de deksel naar beneden en ga erop zitten. Mijn benen trek ik hoog op. Mijn adem is gejaagd. ‘Kom terug,’ sist een stem die ik duidelijk herken als die van mijn leraar. Ik houd mijn adem in. Ik wil hier weg en snel. Mijn enige uitweg lijkt weer door dezelfde deur naar buiten te zijn. Waarom ben ik ook alweer het toilet in gevlucht? Ik zou het niet meer weten. Waarschijnlijk een gevolg van mijn paniekaanval.

Mijn redding komt gelukkig voor ik in elkaar zak van de zenuwen. ‘Euh, pardon meneer, maar dit is het meisjestoilet.’ Ik hoor mijn leraar mokken, maar wel de deur uitlopen. Met een opgelucht hart open ik de deur van het toilethokje. Ik glimlach flauwtjes naar het meisje. Ze kijkt ongeïnteresseerd in de spiegel en heeft geen aandacht voor mij. Dat is niet zo erg, ik ben het wel gewend. Voorzichtig open ik de deur en sprint de wc`s uit. Het zou me niks verbazen als die leraar straks om het hoekje ergens staat. Zo snel als ik kan ren ik terug naar de klas. Onder de mensen zal hij niks doen. Dat weet ik wel zeker. Als ik er maar voor kan zorgen dat ik de rest van de dag bij iemand in de buurt ben, ben ik veilig.

Het is niet helemaal ochtend meer, maar hij is bijna in de ochtend [a]
Reacties en kudo`s? <3

Reageer (4)

  • darksunside

    ieuw pedo leraar:|

    1 decennium geleden
  • jerasu

    omfg ;o
    snel verder! xx

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Wow, dat is heftig!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • TomxMydrug

    ;o

    Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen