Foto bij Seventy

*Harry Styles

Zoey haalde het kaartje door het toestel aan onze kamer en liet zich eenmaal binnen op de bank vallen en slaakte een zucht terwijl ze haar schoenen uitschopte. 'Ik vind fuiven en dansen leuk, maar de pijn aan je voeten die je daarna hebt...' Ik grijnsde en liep naar de keuken om een pizza in de koelkast op te warmen. Ze trok haar wenkbrauwen op; 'Hebben jullie jongens dan nooit genoeg? Het lijkt wel alsof jullie kunnen eten wat jullie ook willen, hoeveel jullie willen, en nooit een grammetje aankomen. Trevor eet ook altijd als een paard.' Ik rolde met mijn ogen en plofte naast haar neer in de zetel. 'Wat heb je ooit gezien in die kerel? Hij is niet aardig, niet grappig, veel te serieus...' Ik liet het feit dat ik, hoe hard ik ook probeerde, niet kon ontkennen dat hij erg knap was en een stukje groter dan mij. 'Tegen jou misschien. Tegen mij is hij erg galant en aardig, en haalt hij af en toe een grapje uit.' antwoordde Zoey.
Geërgerd scheurde ik een stuk van mijn pizza af en at het op terwijl ik de rest van de pizza met een kwade blik aanstaarde. Zoey leek mijn houding op te merken en kwam naar me toe gekropen. 'Maar hij is niet even grappig, aardig, galant en... aantrekkelijk als jij.' zei ze terwijl ze haar armen langs mijn schouders legde en me een kus gaf achter mijn oor. Zonder er zelf veel controle over te hebben verscheen er een grijns langs mijn lippen. Wat was ik dol op haar. 'Hij bedriegt je.' zei ik plotseling. Er verscheen even een verbaasde frons op haar gezicht maar al snel glimlachte ze opnieuw naar me. 'Ik ben ook niet bepaald het ideale vriendinnetje op dit moment, hé? Laat hem maar. Dan kunnen we ermee lachen als hij excuses maakt om bij een van zijn barbiepopjes te zijn.' grinnikte ze. 'Ben je niet geïnteresseerd in hoe ik dat te weten ben gekomen?' 'Wel, ik had toch al zo'n donkerbruin vermoeden. Vooral toen zijn gsm een keer af ging, er een vrouwenstem uit klonk en hij in lichte paniek loog dat het zijn moeder was. Trevor is niet bepaald de beste acteur. Is dat dan waarom hij zo kil tegen je deed de laatste tijd?' 'Dat, en we haten elkaar gewoon. Maar ik mocht het eigenlijk niet zeggen, dus je mag niet laten merken dat je het weet.' 'Hoezo?'
'Hij dreigde ons adres door te geven aan de paparazzi, of iets over ons op twitter te zetten. En dan zal de hele wereld het meteen weten, inclusief Liam.' Zoey knikte en greep een stuk pizza. 'Mij best, dan kunnen we hem achter zijn rug wat uitlachen. Hij houdt mij aan het lijntje, dan doen wij hetzelfde met hem. What goes around comes back around.'

Alsjeblieft! Stukje zeventig alweer. Ik heb eindelijk vakantie, en ik zal dus weer vaker schrijven. (flower)
Heb voor alles een A, behalve wiskunde. Een B. :)

Reageer (4)

  • LStyles212

    waarom heb ik dit verhaal nooit eerder gelezen?
    geweldig verhaal!(H) i love it!
    aboo
    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • xxCelina

    Echt geweldig verhaal!!! Ik heb het in een keer gelezen, echt super(:.
    hopelijk snel verder <3

    Xxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • HetKoekje

    leuk stukje !!
    verder <33

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen