Aflevering 7 de gevarenzone
'Welkom in Discoveryland bij de attractie Buzz Lightyear Laser Blast. Dit is jullie gevarenzone opdracht. In Buzz Lightyear moet je op de letter Z schieten degene die de meeste punten haalt wint en dat gaan jullie ook doen de persoon met de meeste punten voegt zich bij Irena en Pieter-Bas in de halve finale en de ander moet helaas huis. Ik wens jullie veel succes'.
Fleur kende deze attractie al maar voor Nahini was dit de eerste keer ze was dus erg zenuwachtig. Fleur was hier erg positief over omdat zij hem al meer dan 10 keer gedaan had. Aan het begin ging ze ook meteen los en nam meteen een voorsprong. Nahini liet dat niet gebeuren en draaide aan het karretje. Fleur vond dat irritant en probeerde terug te draaien en toen ging Nahini vol in de aanval ze schoot in het aantal punten vooruit maar had Fleur nog niet ingehaald. Het was steeds spannender want Fleur kreeg last van haar arm. Daardoor haalde Nahini Fleur in. Het werd spannend ze waren aan de laatste etappe begonnen het was een gedoe dat karretje draaide van links naar rechts en de pistolen draaiden overuren. Uiteindelijk had toch Nahini gewonnen. Fleur schelde en baalde enorm.
'Helaas Fleur jij haalt net niet de halve finale wat is jouw reactie'.
'Ja balen natuurlijk je haalt net niet de finale en dat is zonde maar ik heb genoten en ik wens Irena veel succes en Nahini en Pieter-Bas ook'.
Fleur nam afscheid en liep naar de bus opweg naar Parijs waar ze woont.
'Er zijn nog 3 mensen over straks begint de halve finale welke 2 personen zijn de finalisten en wie valt vlak voor de finale af dat zien we in de halve finale van Expeditie Disneyland seizoen 2'.
Reageer (1)
Spannend snel verder
1 decennium geleden