022 | Avery Holloway
"No, it wasn't scary Avery! They were just dolls!" Ik ging met mijn hand door mijn haar. "DOCTOR! THEY MOVED! THEY WERE MOVING!" Antwoordde ik de Doctor geïrriteerd. "Well, when you two are done with your couple thingie discussion. You can tell us." Floepte Amy ertussenin.
"Hmpft! Tss, stjah! We a couple? I'm 900 and she's like... How old are you Avery?" Brabbelde de Doctor zenuwachtig. "I'm almost nineteen, Doc." "By the way, i'm married! To your daughter! And you," Hij draaide zich van Amy naar mij en wees me met een strenge blik aan. "don't ever call me doc again! Doc is the leader of the seven dwarfs in Snow White and the Seven Dwarfs. Do i look like a dwarf? Ok, i'm not that big but i'm no dwarf!" De doctor maakte zichzelf zo groot als hij kon en kwam voor me staan. Ik keek glimlachend naar boven. "We'll in highschook they called me a dwarf. And you're not much biggen than me..." de Doctor stak zijn sonic screwdriver dreigend naar me uit. "Watch out you! Or i'll sonic you!" Ik keel hem zwoel aan. "Oh, then sonic me handsome!" Amy rolde met haar ogen en zei iets tegen Rory waaruit ik verstond dat we moesten zoenen en verder gaan met het onderzoek.
De doctor deed zijn strikje goed en keek me gevleid aan. "It's the bow tie. Isn't it?" Ik lachte en knikte ja. Hij leek trots. Maar plots draaide hij zich met een vinger hoog in de licht om. Precies op het moment dat er een lichtflits verscheen en een luide gil door de straten scheerde. Iedereen stond plots buiten. Iedereen behalve de vrouw in het roze. Die liep met een pop in haar hander haar vreselijke huis weer binnen.
Reageer (7)
Jaaaa het was echt geweldig!!! Can't wait till next saturday :}
1 decennium geledenanyway, over het stukje: creepyyyy, maar ben benieuwd, snel verder
Nee ik heb het helaas niet kunnen zien, moest werken
1 decennium geleden