Foto bij 1.1

Saturday
23-07-1989
21.2 C°


Mede dankzij de warme temperatuur van deze dag, zaten de twee 3 jarige kinderen in de schaduw, in hun zwemkleding in de zandbak een zandkasteel te bouwen. De jongen met de blonde haren rende steeds heen en weer om water uit het zwembad te scheppen en op het zand te gooien, waarna het donkerharige meisje haar kleine, zachte handjes in het zand boorde en al het zand op een hoop gooide. Steeds meer modder hoopte zich op elkaar en in een poging om er een kasteel van te maken, struikelde de jongen over zijn voetjes en viel recht in de modderberg, waardoor de helft opspatte en op het meisje terecht kwamen. Ze keken elkaar even met grote verbaasde oogjes aan en krijsden het toen uit van plezier. Ze stonden op en onder luid protest van hun moeders sprongen ze in het grote zwembad dat werd overgoten door de zon en het water kleurde bruin op de plekken waar ze erin waren gesprongen. “Holly” “Robert” zuchtten hun moeders in koor en op de vrolijke gezichtjes van de kleuters verscheen een onschuldige lach. Een ondeugend gegrinnik kwam uit het keeltje van Holly en het maakte de twee vrouwen lachen. Wie kan er nou “nee” zeggen tegen zulke mooie wezens?


By Robin

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen