Foto bij Pack your bags !

Ik loop onze enorme trap af, vol met woede, verdriet en nieuwschierigheid. "Gellukig daar ben je, hoe is het met je ?" "we snappen dat je het erg vind maar we willen je gewoon laten zien wat voor een huis we hebben gekocht" met een verveelde blik ga ik zitten. "wat ga je doen ?, we gaan naar het huis kijken" zegt mijn moeder terwijl ze haar jas pakt en de deur open doet. Nog steeds zeg ik niks en stap ik in de auto. Na 10 minuten rijden komen we aan in een dorp, overal zie ik huizen met een wit hekje ervoor. Opeens stoppen we bij een huis. Niet al te klein, maar zeker niet te vergelijken met het huis waar we nu in wonen. Ik loop naar binnen en kom in een open ruimte, Rechts zie ik een boog als deur, het is gewoon open maar heeft de vorm van een ronde deur. als ik doorheen loop zie ik een bank meteen wit kleed ook staat er een grote stoel met rechts van de `zithoek` een openhaard en tegenover de bank een tv. Ik loop terug naar de voordeur en ga in de keuken staan. Er staat een lange houten tafel met 4 stoelen, de keuken heeft kastjes van wit hout. Wel schattig denk ik. "en ?" vraagt mijn vader als hij binnenkomt lopen met 5 tassen per hand. "Loop naar boven ga dan de volgende trap op, dat is jouw kamer" Snel ren ik de 2 trappen op en sta voor een witte deur. Met veel hoop open ik de deur. Ik kom in een grote kamer met mijn bed erin. "dat is raar hoe komt mijn bed hier ?" "Haha, toen jij naar beneden liep thuis, gingen er een paar verhuizers naar boven, ze halen alle grote meubelen hier naartoe" zegt mijn vader terwijl hij mijn nieuw kamer binnenkomt. "Oke, maar waar slaap ik dan ?" "hier gekkie, je hebt morgen weekend dus alles wordt met een verhuiswagen hiernaartoe gehaald !" BAM weer die baksteen. "Gaat het lieverd je ziet opeens lijkwit" zegt mijn vadeer geschrokken. "Ga even zitten schat" ik doe wat mijn vader zegt als hij een glas water haalt. "Luister Courtney, die gaat allemaal ontzettend snel en dat snap ik heus wel, maar je kunt gewoon bij Bo blijven op school !!! dat is toch fantastisch nieuws ? je woont alleen in een ander huis maar wel met een eigen verdieping" zegt mijn vader om mij gerust-te-stellen. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht en die baksteen verdwijnt als sneeuw voor de zon ! "Kijk eens Courtney, hier zijn al jouw dozen met kleding, foto´s en nog veel meer !" zegt mijn moeder terwijl er 5 mannen binnenkomen met dozen. Als mijn vader, moeder en de 5 verhuizers weg zijn ga ik uitpakken. Ik open de doos waar Make-up op staat. Alles zet ik op mijn make-tafel, eigenlijk is die best wel cool, een grote ovale spiegel en 2 kleine laatjes. Dan begin ik aan mijn kleding, alles goed georganiseerd op shirts, jurkjes, rokjes, broeken, truien, vesten en alles wat een meisje moet hebben in haar kast. Ik zie op de bodem van de doos met kleren een foto ligt, het is de foto waar Bo en ik op staan toen we 6 waren. Ik moet weer denken aan het telefoontje met Bo...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen