Foto bij 6. Lize

Dan wordt er een slowliedje ingezet en ik loop weer naar de bar en bestel nog een cola. Het is hier echt veel te warm. Lotte komt naast mij zitten en kijkt me vragend aan. Ik schud mijn hoofd om duidelijk te maken dat er niets aan de hand is. Na een tijdje komt de rest bij ons zitten. Ik zit wat te kletsen als plots mijn gsm afgaat. Ik wenk naar Lotte dat ze mee moet komen en zeg: ‘noodgeval, je hebt mijn sleutel, als jullie het zat zijn mogen jullie naar mijn huis ik kom later ook naar daar.( ze knikt bedenkelijk en zegt:’als ik iets voor je kan doen zeg je het maar.’ Ik vertrek met volle vaart naar huis en vertrek met mijn auto . ik kom aan bij een oude loods en daar staat ze. Helemaal nat. ‘kom snel mee!’zeg ik en sleur haar de auto in. Nadat ik mijn nichtje thuis afgezet heb rij iik naar mijn eigen huis.’ik ga douchen. Doe alsof jullie thuis zijn.’ roep ik en loop naar boven. Na een halfuurtje ben ik proper en trek ik een losse broek en een los topje aan. Als ik beneden kom zegt Lotte juist: ‘Lize kan kei mooi zingen!’’nietwaar slecht’ zeg ik. ‘mooi’’slecht’’mooi’’slecht’’mooi’’slecht’… we lopen naar elkaar toe en de jongens trekken ons uit elkaar. Liam houd zijn hand op mijn mond en ik bijt erin: ‘slecht slecht slecht !’roep ik als Liam eindelijk zijn hand wegdoet. Hij houd me nog altijd vast en met een trukje dat ik vroeger op school geleerd heb kan ik ontsnappen. Claire zegt nu:’laten we singstar spelen dan weten we meteen wie gelijk heeft. ‘Lotte en Lize tegen elkaar !’ roept Louis enthousiast. Ik zet het liedje( http://www.youtube.com/watch?v=tTRCjxAUvV8 ) blijf je vanavond op en Lotte en ik beginnen te zingen. Na het liedje komen Lotte en ik gelijk uit. ’Laat ze maar denken dat ik niet kan zingen,terwijl ik juist probeerde slecht te zingen’ denk ik in mezelf. Ik loop naar de keuken en kom terug met 10 glazen champagne. ‘zeg jongens zijn jullie van plan om te blijven slapen of om naar huis te gaan ?’ vraag ik nadat onze glazen leeg zijn. ‘euhm, we hebben morgen niets te doen dus…’’blijven jullie hier’ onderbreekt Yani aan Liam. ‘ok er zijn nog 5 kamers over dus dat komt goed uit.

Reageer (1)

  • zeroontje

    of ze slpe bij elkaar :D hihi, love your story !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen