Foto bij 10) goodbye

inleiding naar de shipuuden :)
xxx

--naruto pov--
geeuwend werd je wakker, wanneer je in je ogen wrijft komt er plots een gelukkig gevoel over je heen. 'vandaag ga ik met pervy-sage trainen!' roep je gelukkig terwijl je begint in te pakken. wanneer je klaar bent met in pakken ga je in de douche, poets je je tanden en kleed je je aan. wanneer je de deur achter je sluit vergaat het lachen je. 'laat ik maar afscheid gaan nemen.' fluister je. eerst ga je naar je favoriete ramen bar, daarna naar sakura en de rest. na vele afscheiden wandel je naar de poort waar pervy-sage op je staat te wachten. 'wat is er naruto?' vraagt hij verbaasd. 'niets.' mompel je, je kijkt nog eens naar achter en zucht. je had tegen iedereen iets kunnen zeggen, iedereen behalve kumi. het laatste jaar had ze je nog altijd niet geaccepteerd als een vriend, wat je echt pijn deed aangezien dat je eigenlijk meer voor haar voelde als gewone vriendschap. je zucht nog is en draait je om voor te vertrekken. 'NARUTO!' verbaasd draai kijk je over je schouder om te zien wie je roept. 'kumi?' zeg je verbaasd. wanneer ze bij jullie is vliegt ze in je armen, verbaasd omhels je haar terug. 'naruto, wees voorzichtig ok.' hoor je haar fluisteren. 'je bent men maatje.' gaat ze verder terwijl ze je nog steviger vast pakt. wanneer ze je los laat kijk je haar verbaasd aan, maar al snel lach je naar haar. ze geeft je een verlegen lachje en kijkt dan naar de grond. 'ik zie je over 2 jaar.' fluister je, ze knikt maar blijft naar de grond kijken. dan draai je om en loopt samen met pervy-sage verder.

--kumi pov--
je blijft naar de grond kijken tot naruto wegloopt, als je opkijkt zie je hem naar je zwaaien, blij zwaai je terug. wanneer hij in de verte is laat je je arm zakken. 'naruto...doe je best.' fluister je terwijl een traan zachtjes over je wang loopt

Reageer (1)

  • Luckey

    Ze heeft wel een (H)
    Snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen