Na 10 minuten lopen zijn we op het strand, ik kijk rond en zie vier jongens voetballen, dat moeten ze zijn. Ik besef me dat ik nu One Direction ga ontmoeten, iets waar Jane en Lisanne een moord voor zouden doen. Ik moet een beetje lachen en dan lopen Niall en ik naar de voetballende jongens toe.
Zodra we aankomen komt er een jongen met bruin haar en krullen op ons af lopen, ‘Hey, I’m Harry!’ zegt hij en hij geeft me een knuffel. Ik moet blozen en Harry en Niall lachen. Niall stelt me aan de andere jongens voor, Zayn, Liam en Louis. ‘Can you play soccer?’ vraagt Liam aan me, ‘A little bit, but I’m not very good’ antwoord ik, ‘Good, then you play with us, louis, you and me are a team and harry, zayn en niall are a team!’ De jongens trekken me mee en we spelen een partijtje voetbal, het valt me op dat ze niet echt heel serieus spelen, maar dat maakt me niet echt uit want het is wel gezellig. Nadat we ongeveer een uur hebben gevoetbald, kijk ik op mijn horloge, het is al 4 uur, Niall ziet dat ik op mijn horloge kijkt en vraagt: ‘Do you have to go home now?’ Ik zeg dat ik nog wel even kan blijven en er komt een glimlach op zijn gezicht. We besluiten nog even over het strand te wandelen maar dan moet ik echt naar huis, ‘I’m sorry, I really have to go home now’ zeg ik tegen Niall, ‘Okey I will bring you home’ zegt hij. We lopen naar mijn huis en als we voor de deur staan staat Niall ineens stil, ik kijk hem vragend aan en dan zoent hij me, vol op mijn lippen. Na ongeveer 2 seconden stopt hij weer en moet blozen ‘Well, I guess I will see you another time again. Bye’ zegt hij en hij loopt weg. Ik doe de deur open, loop naar binnen, ren naar mijn kamer en zodra ik uit mijn raam zie dat hij weg is, begin ik te gillen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen