079.2 Charlie McFly
Okey, k ben niet 100 procent blij met dit stukje en heb nog een extra mededeling: dit verhaal loop serieus tot zijn einde. En jup daar heb ik best moeite mee .
Maar het gaat nog eventjes door . Het is niet zo dat dit het laatste hoofdstuk is:).
Het is wel een lekker lang hoofdstuk en ondanks dat ik het niet geweldig vind, hoop ik dat jullie t toch nog wel leuk vinden om te lezen:$.
Xx Curlyy
Maar het gaat nog eventjes door . Het is niet zo dat dit het laatste hoofdstuk is:).
Het is wel een lekker lang hoofdstuk en ondanks dat ik het niet geweldig vind, hoop ik dat jullie t toch nog wel leuk vinden om te lezen:$.
Xx Curlyy
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Moooiiiii Stukkjeee <3
1 decennium geledenSuper !!!
1 decennium geledenmorgen krijg je een kudo na twaalf uur, en mag ik voor de verjaardag van mijn moeder nog een stukje ? Of morgen als mijn verjaardagscadeautje ? Dan stuur ik jou een cakeje !
1 decennium geledenHoe kan je niet blij zijn met dit stuk?!
1 decennium geledenHet is geweldig!
Snel verder <3
ja kan je dan asljeblieft weer een verhaal schrijven ik geloof dat je mijn nieuwe drug bent haha
1 decennium geleden