001. Axelle Sophie Maene
Ongeveer 2 jaar heb ik van alles zitten uitzoeken over hem. Christopher Maene. Maar echt ver kwam ik na een tijdje niet meer. Ik had uiteindelijk 3 adressen gevonden waar een Christopher zou wonen. Wat ik raar vond, is dat het alle 3 in Londen was en niet ergens anders in België of zo. Nee alle 3 in Londen. Ik vond verder geen foto's of verdere informatie van hem. Mijn moeder, Amanda, en Alain ontkenden nog altijd dat ze hem niet kenden. Maar mijn 5 beste vriendinnen geloofden mij, en zijn mee aan het zoeken naar hem. We zouden morgen vertrekken naar Londen om onze 'zoektocht' verder te zetten. De ouders van Chloé hadden speciaal voor haar een appartement in Londen gekocht omdat ze daar wou verder gaan studeren volgend jaar. We zouden 2 maanden in haar appartement verblijven. Ik had er lang over gedaan om mijn moeder zover te krijgen, maar omdat Amelia, Chloé, Melissa en Emily mochten hebben ze mij ook maar laten gaan. Op hun kon ik altijd rekenen. Ze waren er altijd voor mij en ik voor hun. Wie lieten elkaar nooit in de steek, en hadden nooit ruzie. We zijn al vriendinnen sinds het eerste middelbaar en hebben al 5 jaar bij elkaar in de klas gezeten. Waarschijnlijk durfden de leerkrachten niet eens om ons uit elkaar te halen, maar erg vond ik dat niet. En Emily, Chloé, Melissa en Amelia ook niet. Niemand wist van deze zoektocht af. Alleen mijn moeder en Alain dan, omdat ik toch regelmatig vroeg naar hem. Tot hun grote ergernis. Ze wisten niet dat ik adressen had gevonden, dus ook niet dat ik nog altijd naar hem zocht. Als ze daarachter zouden komen, zal het kot te klein zijn, denk ik. Ik vind het echt raar dat ze dit voor me hebben verzwegen.
Hoe zal hij reageren als ik hem vind? Hoe zal ik zelf reageren? Wat gaat er daarna nog allemaal gebeuren? Zal ik te weten komen wat er vroeger is gebeurd? Voorlopig zijn het allemaal vragen die onbeantwoord zijn, maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze snel opgeklaard zijn! Met weeral diezelfde gedachte viel ik in een rustige slaap.
nieuw hoofdstukje, hallo nieuwe abo's .
pfff, morgen (ondertussen vandaag xd) rapport, weet ik eindelijk of ik erdoor ben! Ik moet in de ochtend naar school dus in de namiddag komt er waarschijnlijk nog een stukje! Wie gaat er allemaal op vakantie en naar waar? Ja ik ben nieuwsgierig ik weet het (:! Ik in elk geval wel (:
OOh, en je moet dit van One Direction is zien, zo grappig (:
Reactie's, kudo's, tips, vragen?!!
love you all xxx
Reageer (4)
snel verderrr!!<3
1 decennium geledenhoop dat je erdoor bent!
xx
Haha, dat filmpje, zalig gewoon (:
1 decennium geledenEn je zal er wel doorzijn hoor..
En ik ga - hoe cliché - naar Frankrijk ;dd
HAHA Dat filmpje is echt geweldig
1 decennium geledenHoop dat je geslaagd bent!
Ik ga naar Kos, Griekensland (':
Jij?
Snel verder en kudo!
Snel verder!!!
1 decennium geledenLijkt me echt een mooi verhaal verder.
xo.