Foto bij Chapter 9

*ik vind de blik erg "were going on a panty hunt" xD*

Pov; Katherine 'Kath' Raven

‘wacht, waarom zijn we hier?’ ik kijk woedend naar Dean. Hij kijkt even naar Sam en Carly. ‘wat bedoel je, je wilde toch dat zij verzorgd werd?’ ik knik en sta op. Mijn gezicht vertrekt van de pijn. ‘ik dacht, dat wij naar ons appartement zouden gaan’ bries ik. Dean rolt met zijn ogen en geeft me een duwtje. Ik blijf staan en sla zijn hand weg als hij me nog een keer om wilt duwen. ‘blijf met je handen van me af!’ sis ik beheerst. Dean schud zijn hoofd, pakt de verbanddoos en haalt er een stuk tape en gaas uit. ‘moet je nog verzorgd worden?’ vraagt hij. Ik kijk even naar mijn wond. Eigenlijk wel, maar als het betekend dat hij me zou moeten verzorgen dan niet. Voor ik antwoord kan geven wordt ik op het bed geduwd en voel ik hoe het gewicht van Dean op mijn leunt. ‘GA ONMIDDELLIJK VAN ME AF!’ schreeuw ik zo hard ik kan. Dean reageert niet maar Carly en Sam kijken verbaast toe hoe Dean mijn wond probeert schoon te maken. ‘Kat, blijf zitten, hij wil je alleen helpen’ ik kijk naar Carly die op het andere bed zit. Ze geeft me even een bemoedigende glimlach. ‘het is al klaar, mevrouwtje-blijf-van-me-af’ Dean staat op en knikt naar Sam. ‘ik ga jullie spullen halen’ voor hij naar buiten kan loop ik achter hem aan. ‘en je dacht dat ik je alleen zou laten gaan, onze spullen halen’ Dean zucht geïrriteerd. We lopen in stilte naar het appartement dat niet veel verder zit.
Ik open de deur en loop naar het achterste bed. Snel verzamel ik mijn spullen als ik Dean hoor grinniken. ‘pikant’ ik draai me om en voel gelijk hoe mijn woede –die was gezakt- met een noodgang ophoog komt. ‘ik zweer je, als je nu niet onmiddellijk Carly ’s slipje terug legt vil ik je’ Dean gooit het kleine stukje stof met aan de zijkante kant weer terug in de tas. ‘waarom zo boos? Omdat jij niet zulke sexy kleding stukken hebt?’ reageert hij spottend. Ik reageer niet, maar draai me van hem weg. Ik heb niet door dat Dean mijn kant op komt en dan vist hij een BH uit mijn tas. ‘ik vraag me af…’ voordat hij zijn zin af heeft kunnen maken ruk ik de Bh uit zijn hand en duw hem naar de badkamer. ‘wil je nu opeens wel iets met me?’ ik leg mijn vinger op mijn lippen en tik op mijn oor. We luisteren gespannen. ‘ik weet zeker dat ze hier zijn, ik kan ze ruiken’ ik kijk door de spleet van de badkamer. Het zijn de twee demon! Dean schuift naar me toe en kijkt ook door de kier. Hij haalt zijn mobiel uit zijn zak en toets het nummer van Sam in. Even is het stil als we zo blijven zitten. Ik sluit mijn ogen en ruik de combinatie van deodorant en zweet. Eigenlijk best sexy. Mijn gezicht wordt rood en dan zie ik Dean kijken. Zijn ogen twinkelen een beetje maar dan beseven we allebei weer in wat voor situatie we zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen