Alweer een oproep aan het kleine groepje mensen dat dit verhaal leest. Willen jullie mij aub vertellen wat jullie ervan vinden, ik zal het erg op prijs stellen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Muze

    Ik vind je verhaal geweldig. En nog geweldiger zelfs omdat het in Engels is. Ik moet werkelijk eens wat moeite doen om het te verstaan in plaats van het in tien seconden uit te lezen.
    Ik vind het mooi en relaxed en redelijk accuraat ivm de tijdsgeest van toen. Vaak als er mensen over een andere tijd schrijven dan zijn oftewel de karakters absoluut het tegenovergestelde van de meeste mensen hun meningen en opvattingen van toen of worden sommige gewoonten van die tijd niet gerespecteerd.
    Dus echt toppie.
    Verder(flower)

    1 decennium geleden
  • Sunshinee

    Ik vind het verhaal geweldig, spannend en mysterieus.
    met die titel denk ik aan vampiers, maar dat komt door een overdosis aan fantasie.. ;D
    maar ik kan nog niet Zo goed engels dat ik me kan laten meeslepen in het verhaal, want daar heb ik de woordenkennis niet voor.. Beetje jammer.
    als het in het Nederlands was, was ik er waarschijnlijk dol op geweest, maar nu neemt het teveel tijd om alles te lezen en te begrijpen enshit.
    maar je moet sws verder schrijven, want het verhaal is goedd . (:

    Good luck with it !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen