Foto bij my private angel (02)

^^^ dat moet mia voorstellen

ik sloot mijn ogen en kwam al snel in een diepe droom.

daar liep ik dan, ik liep een hele grote speelplaats op.
in het midden stond een grote zandbak, waar een meisje zat. Ze zat met haar rug naar me toe, maar je zag al wel haar licht bruine haar dat in twee korte straatjes was gedaan.

Ik ging naast haar zitten en zag haar geconcentreednaar het emmertje kijken. haar lucht blauwe ogen waren gefocusd op haar kleine handen die voorzichtig het emmertje om draaide. En tussen haar lippen zag je een klein stukje tong waar ze zacht op beet. Ik grinnikte en gelijk draaide ze haar hoofd naar mij om. `Hallo, ik ben Mia en ik ben 5 jaar en 3 maanden oud' zij ze terwijl ze opstond. Ze streek voorzichtig met haar vingers over het witte jurkje en ging goed op haar knieen zitten. Ze keek me af wachtend aan, `eh ik ben Liam en ik ben net 6 jaar' zei ik voorzichtig.

`Wil je met mij prins en prinsesje spelen' vroeg ze maar voordat ik kon knikken pakte ze mijn hand beet en trok ze me mee naar de glijbaan. Dat dacht ik te minste terwijl we naar het land schap liepen veranderde het. voor me zag ik een groot kasteel en mia was op eens weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen