Chapter20-Kane
OMG mensje het spijt ons dat we niet meer zo veel hadden geschrijven, ik ben nu op vakanta (mijn word voor vakantie) maar toch ik vind het zielig dus hier nog een stukje oelala het word me wat tussen Zayn e Remco
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Okeeii ik hou van dit verhaal!
1 decennium geledenga alsjeblieft snel verderr!
jullie hebben nieuwe abbo!
(ik zie nu dat jullie al lang niet meer hebben bijgewerkt maar willen jullie weer verder? )
WTH! ZAYN JAWAAD MALIK kom als de sodemieter terug en geef Kane een kus. Sla je armen om hem heen en zeg dat je niet zonder hem kunt!!
1 decennium geledenVerdorie verdorie verdorie, lef heeft ie wel!
En het is dat ik nu eigenlijk door moet, anders had ik het hem zeker nog wat meer ingepeperd! Maar goed, ik moet er nu serieus vandoor want ik ga echt zo hard op mijn kop krijgen...
misschien nog een hoofdstukje vandaag?
You guys are so incredibly awesome, you know that?
me heart you guys
Zaaaaayyyyynnnnnnnnnnn Niet vreemd gaan met een jongen die de zelfde naam als mij heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenof wel als hij sezy is, neeeee Zayn niet vreemd gaan...........
oelala dit is goed
Snel verder Remco of Jake
NOOOO ZAYN ! ;o
1 decennium geledenNEEEEEEE Zayn je mag niet vreemd gaan Kane houd van je DAMN IT!!
1 decennium geledenNu moet remco een stukje schrijven please?????
Snelverder xx