Foto bij 45 || Louis

"Morning sunshine.” Zei ik terwijl Frauke voorzichtig haar ogen open deed. “Hi sweethaert, hoelang lig je zoal naar mij te kijken?” Vroeg Frauke. “I don’t know, maybe ten minutes, or maybe twenty, or even more. Als ik naar jou kijk vliegt de tijd voorbij.” Antwoord ik. “Awh, sweetie. You are to good for me.” Zei ze en ze gaf mij een vlinderzacht kusje op mijn lippen. “No, you are.” Zei ik. “You are kidding, you are the sweetest ever.” Zei ze weer, ik wist dat discussiëren geen zin had met haar dus gaf ik maar gewoon op, wat haar deed lachen waardoor ik ook vanzelf gelukkig werd. “Okay, okay, we both are sweet.” Besloot ik. “Yeah, we are the sweetest couple ever.” Zei ze op gemaakt bekakte toon.
Ze nestelde zich tegen mij aan. Ik gaf haar een kusje op haar kruin. "What are the plans for today?” Vroeg Frauke na een aangename korte stilte. "Ik dacht eraan om samen met de jongens en jouw vriendinnen af te spreken.” Stelde ik voor. “Oeh, great idea.” Zei Frauke terwijl ze in haar handen klappen, typisch iets voor haar. “Om tien uur zijn ze aan de luchthaven dus hup hup, opstaan met dat lui gat.” Zei ik. “Jij ook opstaan luierik.” Zei Frauke en ze trok me recht.
“Ik ga even douche, wanna joy?” Vroeg ik flirterig. Voor ik goed en wel klaar was met praten trok ze me al kussend de badkamer binnen.

Reageer (2)

  • miekemaaiii

    snel snel snel snel verder sweety <3

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen